Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Gerholt » za sep 07, 2013 9:55

Ook maar ff een gokje wagen.

Ten Brinke met ee C4
Gerholt

Berichtdoor rallyracesrouveen » za sep 07, 2013 10:08

Ik gok Wevers of Van Eldik met een 1.6
rallyracesrouveen

Berichtdoor veeniefoto » za sep 07, 2013 10:12

In Amsterdam is bevestigd door Lisette Bakker dat ze gaat rijden met Edwin Schilt, maar zij zouden laat inschrijven. Persoonlijk zou ik hem niet als Mr X vermelden en Schilt rijdt met navigatrice, dus zou Mrs. X moeten zijn.

Ik droom wel mee, van Eldik zou ik wel een echte Mr.X en super verrassing vinden
veeniefoto

Berichtdoor rvgrally » za sep 07, 2013 11:09

Wa een onzin bericht zeg. Een serieuze sport met zoon aktie :?: verbaasd me. Maar goed. Het antwoord is Abering in een Ds3, dus...
rvgrally

Berichtdoor cvgn » za sep 07, 2013 11:11

""""Bovendien is de strijd om 't kampioenschap nog niet over tussen Kuipers en de Jong. Misschien wel een Mitsu WRC? Zoals vroeger a la Yves Loubet die iemand (Depping?) aan de titel moest helpen..?"""""

Als het volgens het reglement bepaalt wordt kan Kuipers GEEN kampioen worden. Hij mist namelijk 2 uitslagen omdat hij ELE en GTC rally niet gereden heeft.
Wordt hij wel kampioen dan kunnen de de regeltjes: ONRK : resultaten van 5 Nederlandse wedstrijden en de 2 beste Belgische wel de vuilnisbak in.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.
cvgn

Berichtdoor Jaccoooo » za sep 07, 2013 12:14

rvgrally schreef:Wa een onzin bericht zeg. Een serieuze sport met zoon aktie :?: verbaasd me. Maar goed. Het antwoord is Abering in een Ds3, dus...

als je de sport zo serieus neemt, spel dan de namen correct.................
Jaccoooo

Berichtdoor rvgrally » za sep 07, 2013 13:32

Jaccoooo schreef:
rvgrally schreef:Wa een onzin bericht zeg. Een serieuze sport met zoon aktie :?: verbaasd me. Maar goed. Het antwoord is Abering in een Ds3, dus...

als je de sport zo serieus neemt, spel dan de namen correct.................

Sorry jako. Ik hoop dat ik je weekwnd niet verpest heb met deze grove fout. Excuus hoor!
rvgrally

Berichtdoor Holkers » za sep 07, 2013 14:20

Als je kritiek levert, zou je dat ook moeten kunnen ontvangen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Aeolus » za sep 07, 2013 14:25

VW polo WRC???
Aeolus

Berichtdoor rvgrally » za sep 07, 2013 14:38

Holkers schreef:Als je kritiek levert, zou je dat ook moeten kunnen ontvangen.

Zucht... ik zie dat niet als kritiek ... ik zie dat als zielig. Maar goed... leuk toch, kun jij ook weer een opmerking erover maken he!! En dalijk joan weer. Maar goed, ik laat het laatste woord nu aan jullie... :wink:
rvgrally

Berichtdoor Aeolus » za sep 07, 2013 14:47

rvgrally schreef:
Holkers schreef:Als je kritiek levert, zou je dat ook moeten kunnen ontvangen.

Zucht... ik zie dat niet als kritiek ... ik zie dat als zielig. Maar goed... leuk toch, kun jij ook weer een opmerking erover maken he!! En dalijk joan weer. Maar goed, ik laat het laatste woord nu aan jullie... :wink:

Kids, back on topic?'
Aeolus

Berichtdoor TWENGELTJE » za sep 07, 2013 14:54

cvgn schreef:""""Bovendien is de strijd om 't kampioenschap nog niet over tussen Kuipers en de Jong. Misschien wel een Mitsu WRC? Zoals vroeger a la Yves Loubet die iemand (Depping?) aan de titel moest helpen..?"""""

Als het volgens het reglement bepaalt wordt kan Kuipers GEEN kampioen worden. Hij mist namelijk 2 uitslagen omdat hij ELE en GTC rally niet gereden heeft.
Wordt hij wel kampioen dan kunnen de de regeltjes: ONRK : resultaten van 5 Nederlandse wedstrijden en de 2 beste Belgische wel de vuilnisbak in.

groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel.

Als hij in 4 plus 2 meer punten haalt dan iemand in 5 plus 2 dan ben je kampioen toch. We gaan het wel zien
TWENGELTJE

Berichtdoor rally for ever » za sep 07, 2013 15:25

TWENGELTJE schreef:Als hij in 4 plus 2 meer punten haalt dan iemand in 5 plus 2 dan ben je kampioen toch. We gaan het wel zien

Lijkt mij ook, maar inderdaad, we gaan het wel zien.
Persoonlijk denk ik toch aan een Weijs jr of Abbring in een dikke WRC ( Polo?? ). Ook die zouden dan beide wel topfavoriet, maar nooit meer dan potentiele winnaars op voorhand, zijn.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor WRC fan » za sep 07, 2013 15:28

Mister X moet wel een grote naam zijn hor. Edwin Schilt ga je niet als mister X op de startlijst zetten. Maargoed, als de mensen die meer informatie hebben dit niet willen delen, dan is het gewoon afwachten tot de organisatie meer informatie geeft.
WRC fan

Berichtdoor Eight_Gear » za sep 07, 2013 15:41

rally for ever schreef:
TWENGELTJE schreef:Als hij in 4 plus 2 meer punten haalt dan iemand in 5 plus 2 dan ben je kampioen toch. We gaan het wel zien

Lijkt mij ook, maar inderdaad, we gaan het wel zien.
Persoonlijk denk ik toch aan een Weijs jr of Abbring in een dikke WRC ( Polo?? ). Ook die zouden dan beide wel topfavoriet, maar nooit meer dan potentiele winnaars op voorhand, zijn.

Dat kun je vergeten. Beiden hebben niks meer met VW te maken + VW doet alleen Polo's inzetten in het WRC.
Eight_Gear

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden