Unica Schutte ICT Hellendoornrally 2013

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rally-idioot » zo sep 22, 2013 20:03

Jaccoooo schreef:op het gele bandje voor het servicepark stond ook proef Almelo

Ja, was eerst ook bedoeling om het een betaalde proef te maken, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd. Was gewoon gratis (met wel enorme prijzen voor een broodje hamburger of iets dergelijks, maar dat geheel terzijde :D )
rally-idioot

Berichtdoor TvD » zo sep 22, 2013 20:30

TvD schreef:
pedduhwick schreef:"Kleinjan nauwelijks onder de indruk van crash in Hellendoorn Rally" - http://t.co/7E4iH88RqI

Bron: Rtv Oost Sport

Gelukkig!

Dank voor die link...;) tijd om een factuur naar RTV Oost te sturen voor het (ongevraagd) gebruiken van mijn foto van Kleinjan (nota bene van de Tank-S uit 2008!). :roll:

En toen was de foto weg..... 8)
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor briljant » zo sep 22, 2013 20:34

Maakt niet uit .ze hebben hem wel gebruikt..
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor rally for ever » zo sep 22, 2013 20:39

rvgrally schreef:Ach ja... al het lint werk was gewoon waardeloos...

Dat al het lintwerk waardeloos was, slaat natuurlijk nergens op.
Waar wij gestaan hebben was er weinig mis met het lintwerk.
Wel viel op dat de officials ter plaatse het linten belangrijker vonden dan vlaggen. Dit terwijl iedereen op de plek waar het lint kapot gereden was wel ver genoeg naar achteren bleef staan.

Sjeik1981 schreef:mag ik de conclusie trekken dat almelo kp een flop was. Hoorde op delta fm intervieuw met frank en die vind de kp ook niet veel soeps. Hij zei: "vooraf op papier zag t er super mooi uit, maar in t echt niets. Op de publiekspunten was t zo smal dat driften niet echt mogelijk was."

Welke Frank? De dwarsligger :wink: ? En eh ook??? wie nog meer dan?
Het punt waar wij stonden best redelijk veel dwarse actie gezien anders, van best veel rijders met toch wel v Eldik, Wolves en van Meerschaert als toppers!
Persoonlijk denk ik dat zo'n proef voor organisaties, maar ook voor de sport best belangrijk zijn. Het trekt toch meer ( want niet alleen rallyliefhebbers ) publiek en zorgt daarmee voor meer inkomsten en een breder draagvlak. Dat veel rijders ( en navigatoren ) er minder aan vinden kan ik overigens ook wel weer begrijpen.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
rally for ever

Berichtdoor Andor Smits » zo sep 22, 2013 20:45

Wij vonden op de ind.proef Almelo opvallend veel politie aanwezig, die ons inziens voornamelijk veel belangstelling hadden voor het functioneren van de officials.
Andor Smits

Berichtdoor Sanderboy » zo sep 22, 2013 20:48

Mazzo schreef:
Sanderboy schreef:leuke rally gehad !

ook mijn complimenten voor de officials bij schuilenburg bij het hondenveld.
jullie deden het leuk.

Mooi hoe ze het met behulp van het publiek, dat ettertje achter het lint kregen... Hulde

haha jaa daar doel ik ook op , zulke mensen kunnen het voor de rest verpesten
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor TvD » zo sep 22, 2013 20:55

briljant schreef:Maakt niet uit .ze hebben hem wel gebruikt..

Na het versturen van een mail :wink:
Kijk ook eens op www.rallyfotos.nl
TvD

Berichtdoor Rene Markus » ma sep 23, 2013 7:37

Misschien over het hoofd gezien maar wat was nu de reden voor de uitsluiting van Jasper?
Rene Markus

Berichtdoor RobinV-Rally » ma sep 23, 2013 7:43

Rene Markus schreef:Misschien over het hoofd gezien maar wat was nu de reden voor de uitsluiting van Jasper?

Hij heeft een turbo gewisseld
RobinV-Rally
Rallynieuws uit binnen en buitenland
www.robinv-web.nl
RobinV-Rally

Berichtdoor talin-77 » ma sep 23, 2013 8:04

nou dat was hem weer, eerst vrijdagavond in mn eigen dorpje Daarle wezen kijken, viel me op dat ik vorig jaar nog aan het prikkeldraad mocht staan bij de "jump" en dat er nu zeker een meter of 5 eraf lint stond.

viel me op dat plaatsgenoten de anderen die toch gingen zitten of het lint doorbraken werden terug gefloten.

zaterdagmorgen met mijn zoontje van 3,5 naar Marle geweest, 5 minuten rijden en dan het weiland in.
weer viel op dat "we" meer naar achteren stonden dan vorige jaren, geen probleem!
mijn zoontje na elke auto: Papa die gaan HEEEEEUUUL HARD! rest van het publiek moest er wel om lachen.
tot meneer van Eldik langs kwam, ik weet niet maar die man is net iets anders dan de rest, ik heb altijd enorme bewondering voor hem gehad.
papa ik wil ook in die blauwe auto zitten!

dt is goed zoon over aan jaar of 15 gaan we dat ook doen....

toen naar de hergroepering op de stoep gezeten alle vragen beantwoorden die hij stelde, papa waarom heeft die geen helm op, papa waarom rijd die met de deur open, hij heeft zich enorm vermaakt!

smiddags naar Almelo geweest, daar zeker 500 foto's geschoten.
ik snap als oud wegracer dat er geen uitdaging zat in die proef want het is vol gas en dan vol in de ankers, ( net als oud circuit van oss ) maar wel een pluim voor de organisatie dat ze het gedaan hebben, je moet toch blijven proberen.

wat mij ook opviel was het grote verschil in teams, ik heb vroeger een jaartje stage gelopen bij Jansen Tuning in Goor, waar de heer Wevers en Jan Nijhof groot zijn geworden.
daar werd zelf een auto klaar gemaakt en daar kwamen ze voor onderdelen en tuning, als ik nu zie waar ze mee aan komen rijden en wat er geleased word alleen al voor de Hellendoorn rally.. wat een geld.

laatste opmerking, ik snap de buiten mededingen ( super rally ?? ) systeem niet.
je mag na uitvallen de resterende proeven nog rijden zonder mee te doen voor de wedstrijd, wat is hier het nut van? testwerk? toch de proeven mogen rijden?
( weer door mijn wegrace achtergrond) er valt toch niets meer te winnen?
talin-77

Berichtdoor rallyturbo » ma sep 23, 2013 8:50

talin-77 schreef: in mn eigen dorpje Daarle wezen kijken, viel me op dat ik vorig jaar nog aan het prikkeldraad mocht staan bij de "jump" en dat er nu zeker een meter of 5 eraf lint stond.

Ik weet zeker dat je vorig jaar ook niet aan het prikkeldraad kon staan aangezien ik daar toen zelf official was.
rallyturbo

Berichtdoor Oeteldonkie » ma sep 23, 2013 9:00

rallyturbo schreef:
talin-77 schreef: in mn eigen dorpje Daarle wezen kijken, viel me op dat ik vorig jaar nog aan het prikkeldraad mocht staan bij de "jump" en dat er nu zeker een meter of 5 eraf lint stond.

Ik weet zeker dat je vorig jaar ook niet aan het prikkeldraad kon staan aangezien ik daar toen zelf official was.

Hoe krijg jij het voor elkaar om als 15 jarige official te zijn dan?
Oeteldonkie

Berichtdoor briljant » ma sep 23, 2013 10:02

talin-77 schreef:laatste opmerking, ik snap de buiten mededingen ( super rally ?? ) systeem niet.
je mag na uitvallen de resterende proeven nog rijden zonder mee te doen voor de wedstrijd, wat is hier het nut van? testwerk? toch de proeven mogen rijden?
super rally is niet buiten mededinging.
Je krijgt alleen voor de niet gereden kp's een straftijd per kp.
Zo kun je dus nog steeds punten scoren voor een kampioenschap.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor talin-77 » ma sep 23, 2013 10:08

briljant schreef:
talin-77 schreef:laatste opmerking, ik snap de buiten mededingen ( super rally ?? ) systeem niet.
super rally is niet buiten mededinging.
Je krijgt alleen voor de niet gereden kp's een straftijd per kp.
Zo kun je dus nog steeds punten scoren voor een kampioenschap.

dank!
talin-77

Berichtdoor Wim van Lienden » ma sep 23, 2013 11:21

RobinV-Rally schreef:
Rene Markus schreef:Misschien over het hoofd gezien maar wat was nu de reden voor de uitsluiting van Jasper?

Hij heeft een turbo gewisseld

Turbo wisselen mag zoals ze op de service gedaan hebben, reserve turbo is gekeurd bij de technische keuring, dus die mag je tussentijds gebruiken zonder risico te lopen om uitgesloten te worden.

Probleem is dat Jasper gesleept is door Adwin Hoondert om het motorblok te sparen richting de service, laatste stuk naar de service kwam hij rijdend binnen, en Adwin Hoondert even later met de sleepkabel nog op de kofferklep
Wim van Lienden

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden