Smakkie wrote:
Hoi,
Ik zie nu dat je met de rechtstreekse URL van het programma op de Veronica site terecht komt. Gaat rallyreport verhuizen?
Dat is al weken zo....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Smakkie wrote:
Hoi,
Ik zie nu dat je met de rechtstreekse URL van het programma op de Veronica site terecht komt. Gaat rallyreport verhuizen?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.billy wrote:
Bij deze een vraag aan Frank: Zou je zo vriendelijk willen zijn af te stappen van de "breedbeeld" instelling van je editor?
We missen namelijk bij de onboardbeelden het belangrijkste deel van de beelden: de bocht of situatie die eraan komt.
Holkers wrote:billy wrote:
Bij deze een vraag aan Frank: Zou je zo vriendelijk willen zijn af te stappen van de "breedbeeld" instelling van je editor?
We missen namelijk bij de onboardbeelden het belangrijkste deel van de beelden: de bocht of situatie die eraan komt.
of je koopt een breedbeeld
Holkers wrote:
ik ben nu al benieuwd welk klein nietszeggen feitje je de volgende keer gaat aanhalen om RR en/of FV af te kraken.
billy wrote:Holkers wrote:
ik ben nu al benieuwd welk klein nietszeggen feitje je de volgende keer gaat aanhalen om RR en/of FV af te kraken.
Ik zeik helemaal niemand af, maar ik irriteer me aan onboardbeelden van een dashboard.
MartijnS wrote:billy wrote:Holkers wrote:
Ik zeik helemaal niemand af, maar ik irriteer me aan onboardbeelden van een dashboard.
Ik ook! Je ziet echt niks.
DutchRallyeGolf wrote:
Wie zegt dat het gemis aan beeld bovenin niet komt door een brede zonneband icm een ongunstige plaatsing van de onboard camera?
DutchRallyeGolf wrote:
Wie zegt dat het gemis aan beeld bovenin niet komt door een brede zonneband icm een ongunstige plaatsing van de onboard camera?
billy wrote:DutchRallyeGolf wrote:
Dus jij gaat mij vertellen dat ALLE auto's waarvan wij beelden zagen een brede zonneband hadden EN een ongunstige plaatsing van de camera.
Kijk eens goed naar de balk aan zowel de bovenzijde als de onderzijde. Die zijn precies gelijk: maar..... misschien plakken die Ieren ook wel zonnebanden achter de stoelen van de rijders. Dat kan natuurlijk ook.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten