Sjeik1981 schreef:Tis en blijft jammer dat er weinig deelnemers zijn. Gaat er nog een evaluatie komen, want een reductie van 40 deelnemers is wel heel veel. Hier moet toch keertje over gediscussieerd worden tussen de heren van de KNAF en de heren van de diverse organisaties.
Nog weer eens ter verduidelijking
KNAF heeft niets te maken met wat dan ook qua regels uitvoeringen etc in de rallysport.
KNAF is enkel een overkoepelend orgaan van autosport.
Elke tak van sport heeft zijn eigen bestuur.
Bij ons is dat genaamd
BSR (Bestuur sectie rally's)
Ik denk zoiezo dat ze voor 2015 er verstandig aan doen om de kalender niet zo dicht op elkaar te plaatsen
3 wedstrijden binnen 4 weken net voor de zomer vakantie is wel wat veel van het goede.
Niet te vergeten dat er een aantal rijders niet meer rijden die voorheen het WRC spul reden en ook lokaal reden in Hardenberg.
Ook een aantal lokale div 5 rijders die voorheen Hardenberg altijd reden zie ik niet.
Er is een hele duidelijke reden aan te geven en dat is vooral budget en kosten die steeds hoger worden voor iedereen van organisatie tot rijder official en toeschouwer.
Positief denken is altijd goed uiteraard. Maar ik hou mijn hart vast wat er over 5 jaar over is van de rallysport in Nederland als het zo doorgaat
Blijft jammer voor Vechtdal. Persoonlijk vind ik het de mooiste wedstrijd van Nederland. Welke wat mij betreft een hoop deelnemers verdient
(normaal rij ik altijd Hardenberg als een vd weinige die ik rij in NL maar ook ik kan helaas niet starten dit jaar)