cvgn schreef:Ik zat als TC official op proef 9. Ik hoorde de politie aankomen, er stonden 3 rallyauto's bij mij, die heb ik net op tijd door kunnen sturen anders waren er 2 politieauto's vol achterin gereden toen ze op volle snelheid de bocht omkwamen. De mensen die aan de start stonden moesten gewoon in de kant springen, ze reden zo de proef op. Ook bij ons aan de proef stond een agent voor als er een calamiteit zou zijn met publiek, deze meneer agent werd rond het middaguur verwend die hem zijn lunchpakketje en koffie kwamen brengen.
De assistent proevenchef heeft de politie ook aangesproken op hun gedrag, want hem was intussen ook ter hore gekomen van de actie op Kp 10.
Hij maakte de opmerking: zullen we bij elke calamiteit zoals inbraak voortaan doorgeven: rallyauto op een boom, staan er zo 5 politieauto's voor de deur,
Dus ze brachten niet alleen op KP 10 rijders en publiek in gevaar maar ook op KP 9 aan de TC en start.
groeten uit Roosendaal.
Okay,volgende vraag:heeft iemand van jullie als officials dit ongeval DIRECT mee gekregen dan? Zo ja,dan was er toch direct een code 0 voor dit ongeval uit gegaan? En dan had in elk geval toch ook de "start" op de nabijgelegen KP10 dit aan alle posten kunnen melden? Men kon er tenslotte vanuit gaan dat de politie van alle kanten zou kunnen komen met "toeters en bellen"......En wat is er door jullie als officials (of hoe je het ook wilt noemen) door gegeven direct na dit ongeval aan de "start"? Wellicht was men er dan NOG sneller toe over gegaan om KP10 stil te leggen?