Nederlands kampioenschap

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Martijn_Braat » ma nov 22, 2004 19:28

Kroeze, dat was een grapje hoor, zie wat ik daarvoor over mezelf zeg

En Bugs, ik dacht, misschien kom ik je eens tegen om je een ferme hand te geven, maar vanaf nu ga ik aktief naar je op zoek.
Martijn_Braat

Berichtdoor David Westenbrink » ma nov 22, 2004 19:28

Discussiëren aan de hand van een voorstel?

Voorstel:

Puntenverdeling

1 > 50
2 > 40
3 > 35
4 > 33
5 > 31
Z
10 > 21
11 > 19
12 > 18
13 > 17
Z
29 > 1

Geen coëfficienten.

Geen schrap.

--------------
Motivatie:

Als je als 29e finished heb je je eerste punt te pakken. Dit loopt met +1 op tot plek 11.

Daarna zit je in de top 10 en dat is een leuke prestatie, dus vanaf plek 10 bij elke plek winst +2 punten extra voor het kampioenschap. Tot en met plek 3.

Dan wordt het leuk, als je als 2e finished ben je 'Best of the rest' en dat is zeker wat waard, dus hoppaaa 40 punten! = + 5 punten meer dan plek 3.

En dan blijft er 1 plek over. De overwinning, dit is natuurlijk het hoogst haalbare en mag FLINK worden beloond, dus doen we er hier 10 punten bij! Dus 50 punten.

Na 5 overwinningen achtereen kan men dus al kampioen zijn.

Een 29e plek in een rally is voor veel teams zeker haalbaar in een seizoen. Dus worden die ook al geklasseerd. Middenmoters kunnen ook regelmatig leuke punten pakken en de top 10 al helemaal.

Nadeel: Hooguit beetje onduidelijk voor het publiek, maar altijd beter dan de huidige puntentelling :)
David Westenbrink

Berichtdoor Martijn_Braat » ma nov 22, 2004 19:35

Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.
Kom dat een keer in mijn gezicht doen aub.
Martijn_Braat

Berichtdoor StevenK » ma nov 22, 2004 20:05

Toivonen schreef:Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.

Als ik 't zo zie zijn er genoeg die dat willen, maar als er een keer een rch bijeenkomst is, blijf je niet eens tot de eerste koffie ronde :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor michel uit berg » ma nov 22, 2004 21:14

Toivonen schreef:Heb ik nu weer zoiets naars gepost om beledigende opmerkingen over me heen te krijgen? Lekker makkelijk hè, vanachter je pc-tje.

martijn, ik wil me niet in je discussies mengen maar soms... let wel heeeel soms, krijg ik de indruk dat je het een beetje zelf uitlokt en sommigen gaan daar mee overweg zoals jij bedoelde en sommigen zien dat anders...

groeten michel
michel uit berg

Berichtdoor erikjan » ma nov 22, 2004 21:25

David Westenbrink schreef:Discussiëren aan de hand van een voorstel?

Voorstel:

Puntenverdeling

1 > 50
2 > 40
3 > 35
4 > 33
5 > 31
Z
10 > 21
11 > 19
12 > 18
13 > 17
Z
29 > 1

Geen coëfficienten.

Geen schrap.

--------------

Zit iets in, daarmee beloon je in ieder geval goed presterende deelnemers extra.

En door geen schrapresultaten toe te kennen, houd je het kampioenschap langer spannend...
erikjan

Berichtdoor nkroeze » ma nov 22, 2004 21:29

Ow prima hoor, ik wil je best in je gezicht uitlachen, geen probleem mee. Sterker nog, ik denk dat er nog wel meer zijn.......

Sorry hoor, maar als grapje of niet, dat zeg je toch niet over jezelf als je, al wel, 3 wedstrijden ofzo gereden hebt?
nkroeze

Berichtdoor Franky » ma nov 22, 2004 22:39

nkroeze schreef:

Ow prima hoor, ik wil je best in je gezicht uitlachen, geen probleem mee. Sterker nog, ik denk dat er nog wel meer zijn.......

Sorry hoor, maar als grapje of niet, dat zeg je toch niet over jezelf als je, al wel, 3 wedstrijden ofzo gereden hebt?

Ik ken er meer die dat doen.
Maar Niels het is helemaal niet naar jou die reaktie.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor Werner » ma nov 22, 2004 23:10

In dat voorstel van David kan ik mij goed vinden. Mijn belangrijkste probleem dat de snelste op dit moment niet genoeg wordt beloond is er mee opgelost, en toch kan je nog een paar puntjes pakken als je niet zo hoog eindigt, wat kennelijk belangrijk is.
Werner

Berichtdoor Martijn_Braat » di nov 23, 2004 0:06

Aan iedereen op het forum aktief wil ik mijn verontschuldigingen aanbieden voor mijn onderschrift; "The Allmighty N3 Emperor".
Ik dacht dat gezien mijn korte en weinig succesvolle optreden in deze klasse dit onderschrift wellicht als ironisch zou kunnen overkomen. Niet dus. Mijn excuses voor deze arrogantie en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.
Martijn_Braat

Berichtdoor nkroeze » di nov 23, 2004 0:09

Zo is het ook weer wat overdreven, maar zo zie je maar wat een klein belletje kan doen he? :D
nkroeze

Berichtdoor Wout de Klerk » di nov 23, 2004 13:17

en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.

Ben benieuwd hoelang je dat volhoud :D
Wout de Klerk

Berichtdoor Maarten » di nov 23, 2004 14:21

Wout de Klerk schreef:
en mijn verdere berichten zullen voortaan in nederigheid gehuld voorzichtig worden gebracht.

Tot de eerste N3-overwinning die natuurlijk in de lijn der verwachting ligt :D
Maarten

Berichtdoor Mr.T » wo nov 24, 2004 7:34

Wout de Klerk schreef:

:lol: Niet, dat houdt hij nog de auto niet vol :lol: :lol: :lol: :lol:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl