Het is een typisch geval van 'als hij het doet, doe ik het ook'... omdat we ons plekje in de startvolgorde willen behouden. Maar eigenlijk zou dit niet mogen.
Als ik was blijven staan had ik zeker 10 auto's voorbij zien sjezen, wat voor mij meer bagger op de proef betekend. Hier zouden best straffen voor mogen worden uitgedeeld. Men moet hier dan ook meer voor waarschuwen.
Niemand wil vertraging oplopen, maar als we met zijn allen gewoon blijven staan en geduld hebben komen we met zn allen wat later en is er niks aan de hand. het is dan gewoon overmacht. organisaties hebben hier begrip voor en waarschijnlijk kan je nog dezelfde starttijd krijgen en wordt er geen vertraging toegekend.
-----------
Waar ik me trouwens ook aan erger is mensen die voordringen in het tijdcontrole gebied!! ik kreeg op mn sodemieter omdat ik mijn eigen plekkie weer even innam! Enkele auto's die te laat waren gekomen op nagelerweg zonodig weer eventjes vooraan moesten rijden. Het is dat gerrit bij dezelfde officialclub heeft gezeten. .
Trouwens.... hey een Meppeler