StevenK schreef:Misschien een leuk idee voor rallycars.info: reactie mogelijkheid, dan krijgen we niet bij elke auto die te koop staat de vraag 'wat gaat 'ie doen ? Gaat 'ie nog wel in NL rijden ?'
Maar waar moeten we dan over roddelen en speculeren
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:Misschien een leuk idee voor rallycars.info: reactie mogelijkheid, dan krijgen we niet bij elke auto die te koop staat de vraag 'wat gaat 'ie doen ? Gaat 'ie nog wel in NL rijden ?'
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.Johnny schreef:Nu we het toch over wie en wat hebben, weet iemand waar Mark Breijer uithangt??
Of wat hij op het moment doet??
Super 1600 schreef:Ook opvallend en supergaaf!
Piepers in een Honda Cicic Groep N!
mafiabaas101 schreef:Super 1600 schreef:Ook opvallend en supergaaf!
hoo is staat dat op de site van Almere
GAAF!!
Super 1600 schreef:Ook opvallend en supergaaf!
Subaru Rullezzz!!! schreef:Ik zag Dirk vandaag nog, helaas kon ik niet vragen of hij dit jaar nog wat ging doen![]()
In Almere ben ik er trouwens helaas denk ik niet bij i.v.m vervoerdus die Turnbill zie ik ook niet in z'n subaru
stefan schreef:Subaru Rullezzz!!! schreef:Ik zag Dirk vandaag nog, helaas kon ik niet vragen of hij dit jaar nog wat ging doen![]()
In Almere ben ik er trouwens helaas denk ik niet bij i.v.m vervoerdus die Turnbill zie ik ook niet in z'n subaru
achjah, alsof je hem dagelijks ziet.......heel normaal![]()
groet stefan
Maarten schreef:Super 1600 schreef:Ook opvallend en supergaaf!
Wow, das niet mis. Ben benieuwd hoe die wagen zich verhoudt ten opzichte van de Clio Ragnotti. De standaardspecs liegen er in elk geval al niet om in het voordeel van de Honda...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten