Nieuwe Navigator voor Peter Bijvelds

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Nieuwe Navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor clemens » vr apr 15, 2005 17:08

het persbericht van de site van Peter:
15.04.2005: Na twee wedstrijden gereden te hebben met Chris Leyds, zal Peter de rest van dit seizoen genavigeerd worden door Bart Hissink. De Groninger, die de afgelopen jaren plaatsnam langs Roel Fassbender, beschikt over zowel nationale als internationale ervaring. Zo nam hij in 1999 deel aan de Rally van Monte-Carlo in een officiële Fiat Seicento Kitcar. Chris Leyds neemt normaalgesproken de rest van dit seizoen plaats achter het stuur van een Chevrolet Kalos, uitkomend in de Chevrolet Kalos Challenge.Bart maakte in 1996 zijn debuut als navigator. Het eerste succes liet niet lang op zich wachtten. In 1998 behaalde hij aan de zijde van Fassbender de winst in de Fiat Cinquecento Trofeo. Na een aantal succesvolle jaren in de merkencup van Fiat werd er in 2001 overgestapt naar een Fiat Punto Kitcar, waarmee tot vorig seizoen diverse successen behaald werden. Tevens trad Bart een aantal keren op als gelegenheidsnavigator. Zo las hij in 2003 gedurende de Golden Tulip Rally de pacenotes voor aan Eric Bolhaar, en dirigeerde hij een jaar eerder Hein Jonkers naar een vijfde plaats algemeen in de Paradigit-ELE Rally. Sinds een aantal maanden staat Bart, die in het dagelijks leven operationeel manager bij Care Schadeservice is, vooral bekend om zijn medewerking aan het programma 'De Grote Beurt', wat – gepresenteerd door Jorinde Moll - elke vrijdagavond te zien is op Veronica.In de aankomende Elmar Rally in Hulst zullen Peter en Bart voor het eerst samenwerken. Met de groep A Mitsubishi Lancer evo 7 wil Peter zijn kunststukje van vorig jaar herhalen. Ook de andere grote wedstrijden in Nederland staan op het programma. Wanneer het budget het toelaat tracht men ook van start te gaan in enkele internationale evenementen, te beginnen met de Belgium Ypres Westhoek Rally. Daarnaast zijn er plannen om van start te gaan in drie evenementen meetellend voor het Wereldkampioenschap.
clemens

Re: Nieuwe Navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor Wout de Klerk » vr apr 15, 2005 17:52

Leuk voor Bart, ik weet van Chris dat hij in de zuiderzee erg onder de indruk van Peter's rijden was, dus ben benieuwd wat hij er van vind om met de top van ons land te gaan rijden.
Wout de Klerk

Berichtdoor StevenK » vr apr 15, 2005 18:32

Wout de Klerk schreef:Leuk voor Bart, ik weet van Chris dat hij in de zuiderzee erg onder de indruk van Peter's rijden was, dus ben benieuwd wat hij er van vind om met de top van ons land te gaan rijden.

Zeker leuk voor Bart; heb er echter wel wat mixed feelings bij, maar ik neem aan dat dat voor jou ook geldt ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Wout de Klerk » vr apr 15, 2005 21:01

StevenK schreef:
Wout de Klerk schreef:Leuk voor Bart, ik weet van Chris dat hij in de zuiderzee erg onder de indruk van Peter's rijden was, dus ben benieuwd wat hij er van vind om met de top van ons land te gaan rijden.

Zeker leuk voor Bart; heb er echter wel wat mixed feelings bij, maar ik neem aan dat dat voor jou ook geldt ?

Een beetje, maar je moet keuze's maken, and with an offer you can't refuse.... :lol:
Wout de Klerk

Berichtdoor sharply.jac|NL » vr apr 15, 2005 21:35

StevenK schreef:Zeker leuk voor Bart; heb er echter wel wat mixed feelings bij, maar ik neem aan dat dat voor jou ook geldt ?

Mag ik vragen welke feelings dat zijn?
sharply.jac|NL

Berichtdoor Wout de Klerk » vr apr 15, 2005 22:37

sharply.jac|NL schreef:
StevenK schreef:Zeker leuk voor Bart; heb er echter wel wat mixed feelings bij, maar ik neem aan dat dat voor jou ook geldt ?

wat mij betreft : Nee
Wout de Klerk

Berichtdoor StevenK » za apr 16, 2005 4:12

sharply.jac|NL schreef:

Nee, dat is voor insiders.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor sharply.jac|NL » za apr 16, 2005 12:10

StevenK schreef:
sharply.jac|NL schreef:

Waarom geef je dan wel aan, op een publiek forum, dat je gemengde gevoelens bij deze wissel heb? Ik mag dan toch aannemen dat er hier openlijk over gediscussieerd kan worden of begrijp ik de rallywereld niet goed?
sharply.jac|NL

Berichtdoor RallyeRichard » za apr 16, 2005 12:58

Staat natuurlijk los van de rallywereld. Steven en Wout zijn ons verder geen uitleg verschuldigd. Dat hun gedachtenwisseling bij ons vraagtekens oproept, is dan ons probleem.

Komende tijd RTL Boulevard maar eens in de gaten houden............ :wink:
Grtz, Richard.
Servicemonteur
Afbeelding
en
Bas Koeten Racing
RallyeRichard

Berichtdoor Niels2 » za apr 16, 2005 14:04

StevenK schreef:
sharply.jac|NL schreef:

Hou het dan ook inside.

Zit een hele mooie feature op dit forum, namelijk de PB.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor Christophe » za apr 16, 2005 18:17

Hoe komt het dat Chris Leyds in Hulst is ingeschreven met een EVO en geen Kalos ?
Christophe

Berichtdoor Marcel Vogels » zo apr 17, 2005 9:19

Christophe schreef:Hoe komt het dat Chris Leyds in Hulst is ingeschreven met een EVO en geen Kalos ?

Hij had op de welbekende rallyauto verkoop site een evo te koop staan
Marcel Vogels

nieuwe navigator voor Peter Bijvelds

Berichtdoor cvgn » zo apr 17, 2005 11:13

Chris Leyds zijn Kalos is vorige week zondag bij het testen op Lelystad PLAT gereden :shock: , zoals hij ons zondagavond is Almere vertelde. Degene die hem bestuurde is achterop de kalos van Frank Tetteroo gereden.

groeten uit Roosendaal.
Carine van Gastel
cvgn

Berichtdoor Eric B » di apr 26, 2005 23:45

:mrgreen: Jaja op een slipbaan! je schokkers af mogen stellen :roll:
en dan nog 2 loss rijden ook..............................
KOEreurtje zeker!!!!!!!!!!!!

Mzzl Eric B
Eric B

Berichtdoor David Westenbrink » wo apr 27, 2005 7:47

Ach hij is er iig niet op achteruit gegaan :)

Maar ffkes weer ontopic: Bijvelds / Hissink lijkt een goede combinatie!
David Westenbrink

Volgende

Keer terug naar rallysport.nl