Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rallydre schreef:Patrick Snijers keert terug in Belgie (Rallye de Wallonie).. Niet met een Fabia maar wel met een GT3 uit de Challenge van Future World!
Ik geloof dat hij ook 's NL kampioen is geweest...
Grt
Dré
Wolter schreef:rallydre schreef:Patrick Snijers keert terug in Belgie (Rallye de Wallonie).. Niet met een Fabia maar wel met een GT3 uit de Challenge van Future World!
Grt
Dré
Snijers is in 1992 Nederlands kampioen geweest ja.
Zou wel mooi zijn als het bericht ook waar is. Zoals hierboven al gezegd is het rijden van die Porsche redelijk duur, maar in Rally Report zei FV ook dat het goedkoper is dan een WRC. Wel goed dat het dan nu ook eindelijk een beetje van de grond wil komen (als het doorgaat natuurlijk), dat er nu meerdere GT3's mee zullen rijden.
Zou wel mooi zijn als het bericht ook waar is.
nkroeze schreef:Maarten schreef:Jan Nijhof doet in elk geval een duit in het zakje met de dikke 911
Die na afgelopen weekend overigens weer te koop staat
Wolter schreef:rallydre schreef:Patrick Snijers keert terug in Belgie (Rallye de Wallonie).. Niet met een Fabia maar wel met een GT3 uit de Challenge van Future World!
Grt
Dré
Snijers is in 1992 Nederlands kampioen geweest ja.
Zou wel mooi zijn als het bericht ook waar is. Zoals hierboven al gezegd is het rijden van die Porsche redelijk duur, maar in Rally Report zei FV ook dat het goedkoper is dan een WRC. Wel goed dat het dan nu ook eindelijk een beetje van de grond wil komen (als het doorgaat natuurlijk), dat er nu meerdere GT3's mee zullen rijden.
stefan schreef:nkroeze schreef:Maarten schreef:Jan Nijhof doet in elk geval een duit in het zakje met de dikke 911
Die na afgelopen weekend overigens weer te koop staat
Niet iets voor jouw niels?kan je bij elke bocht nog meer dwars gaan(niet dat dat echt nodig is eigenlijk....)
![]()
groet Stefan
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten