Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
digilife schreef:Ik vindt dat A-H-L het ook goed doet. Foto's, nieuwsberichten, video, columns, op bezoek bij etc. Content vindt ik belangrijker dan een gelikte layout.
De meerwaarde van deze site ligt voor mij vooral in het forum.
RoMa75 schreef:Is geen team is namelijk clemens (fotograaf van Achter Het Lint)
RoMa75 schreef:Is geen team...
digilife schreef:RoMa75 schreef:Is geen team...
In de categorie rallyteams vindt ik onze eigen site ook wel redelijk geslaagd
Campos schreef:Goh wie heeft die gemaakt dan?![]()
David Westenbrink schreef:Ja, Erik Wevers zonder site, dat mag eigenlijk niet kunnen he.
www.target-racing.nl is de site van z'n toyota/tte gebeuren.
Daar staat geloof ik al vanaf het begin dat de site binnenkort wordt geupdate.
Beetje vreemd aangezien z'n markt over de hele wereld ligt. Je moet als bijv. amerikaanse celica rijder maar net weten dat 'ene boer uit Markelo, NL' de wereld van dat ene speciale onderdeel heeft liggen.
Wacko schreef:David Westenbrink schreef:Ja, Erik Wevers zonder site, dat mag eigenlijk niet kunnen he.
Beetje vreemd aangezien z'n markt over de hele wereld ligt. Je moet als bijv. amerikaanse celica rijder maar net weten dat 'ene boer uit Markelo, NL' de wereld van dat ene speciale onderdeel heeft liggen.
Als jullie je beter zouden laten informeren zou je kunnen weten dat Erik wel degelijk een eigen website heeft..........
En deze wordt uitermate druk bezocht
Wacko schreef:David Westenbrink schreef:Ja, Erik Wevers zonder site, dat mag eigenlijk niet kunnen he.
Als jullie je beter zouden laten informeren zou je kunnen weten dat Erik wel degelijk een eigen website heeft..........
En deze wordt uitermate druk bezocht
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast