Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Hein » zo mei 01, 2005 23:54

Hein schreef:
Sjuust, zal wel gewoon met de euri te maken hebben (heb nog niks gezien, vandaag wel de video de sporen gegeven en dus dadelijk onder het genot van een bak leut even kijken)

Heb inmiddels onder het genot van de bak leut e.e.a. bekeken. Vond het wel leuk dat Jasper zich niet uit de tent liet lokken. Verder enorm genoten van het glijden op de Skandinavische sneeuw en het Frans gravel kampioenschap :shock: :twisted: :?:. Schiet mij maar lek ik snap hem niet.

Hé, jezelf quoten, dat heeft wel wat. :P
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor David Westenbrink » ma mei 02, 2005 7:46

Misschien is het al eens gezegd hier.

Maar typ eens www.rallyreport.nl

Kom je uit op de site van sbs6......
David Westenbrink

Berichtdoor solberg the best » ma mei 02, 2005 8:35

David Westenbrink schreef:Misschien is het al eens gezegd hier.

Maar typ eens www.rallyreport.nl

Kom je uit op de site van sbs6......

Haha ! :D :D :)
solberg the best

Berichtdoor martini racing » ma mei 02, 2005 19:38

Biturbo schreef:Vraag 3: De oude Mitsubishi WRC's zijn eigenlijk A8, (en toch winnen!) waarom gaat JvdH hier niet in rijden ipv N4? Kan hij zich ook eens laten zien tov Bijvelds, van Eerd, Smits en zo. Zij houden nl de WRC's bij..... Geen smoezen meer.

<knip>

Dit soort dingen roep je maar als je ook je eigen naam durft te gebruiken.
martini racing

Berichtdoor Jan » ma mei 02, 2005 20:52

martini racing schreef:
Biturbo schreef:Vraag 3: De oude Mitsubishi WRC's zijn eigenlijk A8, (en toch winnen!) waarom gaat JvdH hier niet in rijden ipv N4? Kan hij zich ook eens laten zien tov Bijvelds, van Eerd, Smits en zo. Zij houden nl de WRC's bij..... Geen smoezen meer.

<knip>

Euhm dit snap ik niet, verklaar je nader :?
Jan

Berichtdoor Wolter » ma mei 02, 2005 20:54

Subaru Rullezzz!!! schreef:
martini racing schreef:

<knip>

Steven of Patrick zal wel iets hebben weggehaald wat niet door de beugel kan. ''Martini Racing'' heeft z'n naam ook niet in z'n profiel ingevuld. 8)
Wolter

Berichtdoor Jan » ma mei 02, 2005 20:57

@ Wolter, dat zal het wel zijn, normaal gesproken staat er dan wel admin-note bij, maar goed :P
Jan

Berichtdoor martini racing » ma mei 02, 2005 20:59

Wolter schreef:
Subaru Rullezzz!!! schreef:
martini racing schreef:

<knip>

Steven of Patrick zal wel iets hebben weggehaald wat niet door de beugel kan. ''Martini Racing'' heeft z'n naam ook niet in z'n profiel ingevuld. 8)

Ik schreef alleen dat er al eens een keurmeester van de KNAF is geweest die e.e.a. van Bijvelds niet vertrouwde, maar dat die het zo ver heeft gebracht dat hij de auto van bijvelds niet meer mag aanraken. Ik noem verder geen namen.

Ik Jasper heeft al eens tegen PB gereden alleen kon het toen helemaal niet volgen. Ik doel op WK Duitsland 2003 en evt. Ieper vorig jaar
martini racing

Berichtdoor Jan » ma mei 02, 2005 21:03

Ik schreef alleen dat er al eens een keurmeester van de KNAF is geweest die e.e.a. van Bijvelds niet vertrouwde, maar dat die het zo ver heeft gebracht dat hij de auto van bijvelds niet meer mag aanraken. Ik noem verder geen namen.

Ik Jasper heeft al eens tegen PB gereden alleen kon het toen helemaal niet volgen. Ik doel op WK Duitsland 2003 en evt. Ieper vorig jaar

Kijk dit schept duidelijkheid :D
Jan

Berichtdoor martini racing » ma mei 02, 2005 21:07

Kijk dit schept duidelijkheid :D[/quote]

En verder bedoel het niet om fans van Jasper of Erik of wie dan ook de kast op te jagen. Ik wijs alleen op feiten uit de vaderlandse minimale historie van de sport.

Degene die mijn tekst durft weg te halen weet wel wat ik bedoel als ik schrijf wat ik vind van meneertje F.

Al met al denk ik niet dat het provoceerende tekst was...... :?
Laatst bijgewerkt door martini racing op ma mei 02, 2005 21:22, in totaal 1 keer bewerkt.
martini racing

Berichtdoor nkroeze » ma mei 02, 2005 21:22

Grappig, Martini Racing zijn echte naam veranderd van Joop Zoetemelk in Frits Janssen.......
nkroeze

Berichtdoor StevenK » ma mei 02, 2005 21:24

martini racing schreef:Ik noem verder geen namen.

Nee, zelfs je eigen naam niet :(

Dus ik zal het nog maar wat duidelijker zeggen: insinuaties zoals deze mag je onder eigen naam doen, of anders niet.

Je kiest namen die niet echt je eigen naam lijken te zijn, dus als je nog weer eens hier wilt reageren zul je Patrick en mij toch echt eerst moeten overtuigen van je echte naam.

Een forum is een community, en wanneer iemand zich niet kan vinden in de regels waarvan de overige leden vinden dat deze geëerbiedigd moeten worden, dan denk ik dat je in die community geen plaats hebt.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor StevenK » ma mei 02, 2005 21:29

nkroeze schreef:Grappig, Martini Racing zijn echte naam veranderd van Joop Zoetemelk in Frits Janssen.......

Ja, ik lach me suf.
StevenK
Site Admin

And now for something completely different...

Berichtdoor Jaap Sinke » ma mei 02, 2005 22:54

Leuk detail van de uitzending.
Frank stelt Jasper een vraag over het vermeende afsnijden in Almere door van Eldik.
Kort daarna zien we in de reportage over Hulst hoe Wevers een hairpin rechts zo'n 8 meter eerder neemt. Briljant!
Kan iemand die dit opgenomen heeft het verschil in tijd eens meten. Tijdens de uitzending zie je de volledige (betalende) top 10 deze bocht nemen. Inventiviteit in combinatie met brutaliteit. Daar kom je doorgaans ver mee. Maar hoeveel seconden scheelt dit nou op een proef of rally?

Groeten Jaap Sinke
Jaap Sinke

Berichtdoor nkroeze » ma mei 02, 2005 23:02

Dat viel mij ook al op Jaap!

Maar proberen we niet allemaal het onderste uit de kan te halen? Juist met dit soort dingetjes is het op een "makkelijke" (wel risicovolle) manier tijd winnen.....
nkroeze

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia