Maple schreef:Ja we hebben gewoon normtijd gekregen... scheelt 10 plekken
Daar had ik niet naar gekeken, dus mijn excuses voor de verkeerde veronderstelling.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Maple schreef:Ja we hebben gewoon normtijd gekregen... scheelt 10 plekken
nkroeze schreef:Ton heeft wel gelijk, de equipe belandde ineens vlak achter mij....
Super 1600 schreef:Even terug naar het onderwerp; Dirk Boers is morgen te gast in RR.
Ben erg benieuwd wat hij te vertellen heeft en wat zijn plannen zijn voor dit seizoen.
RallyMatti schreef:Denk dat Boers dt jaar minimaal 2x in een corolla gaat rijden. Er is er nog 1tje over. Of is deze al verkocht naar Finland?
RallyMatti schreef:Nou dan mag Tjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook.Dat zou een sensatie worden als Tjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix)
Corne schreef:solberg the best schreef:So ik denk eigenlijk ook niet dat die peugeot wrc heuren wat hij zij waarhied wordtmaar het zo wel kik zijn een subaru impreza wrc en een toyota corrola wrc en een peugeot (206 ?) wrc , En ik hoop dat hij vanaf de golden tulip gaat rijden als tjoen dan weer komt word het een leuke strijd
moeilijk te volgen, maar na 5 minuten kom ik erachter wat je allemaal bedoelt....
nee ik denk dat boers gewoon een toyota huurt bij wevers, een peugeot is toch veel te duur...misschien rijd ie volgend jaar in de subaru, wie weet...
RallyMatti schreef:Nou dan mag Tjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook.Dat zou een sensatie worden als Tjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix)
StevenK schreef:RallyMatti schreef:Nou dan mag Tjoen met een Rally Porsche komen en Patrick Snijders ook.Dat zou een sensatie worden als Tjoen dan wint, hmmmm Wevers "What went wrong?" Boers mag van mij wel in een goede 206WRC rijden (oude van Loix)
Op school maakte iemand wel eens een grapje: 'I always wanted to buy a Lamborghini, but I didn't know how to pronounce it'.
Hier lijkt het wel: 'Ik wil graag doen alsof ik rallyfan ben, maar ik weet niet hoe je de namen van deelnemers schrijft'.
Tjoen heet Tsjoen, Snijders heet Snijers.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten