Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor stefan » di mei 17, 2005 13:36

ik dacht dat ze een soort testterrein daar ozuden hebben. heb ze nog nooit zien testen op de 1 of andere manier daar :? vraag me af of ze zoiets nog een keer laten zien. het zou trouwens wel goed kunnen; Erwin doctor in een porsche later dit seizoen... dat werd al eerder verteld in de uitzendingen... zou mij benieuwen :lol:

groet Stefan 8)
stefan

Berichtdoor martini racing » di mei 17, 2005 17:25

mantaboy schreef:Je kan en mag Gert-Jan niet vergelijken met Kris. Het is al vaker gezegd: Kris lijkt soms wel van een andere planeet te komen.

En natuurlijk ging Kris in de Megane ook waanzinnig hard over de proeven.

Hoezo mag je die twee niet vergelijken. Als ze in een zelfde auto rijden dan is dat toch precies de bedoeling van het spelletje??? :roll:
martini racing

Berichtdoor Werner » wo mei 18, 2005 7:11

Toch kan je ze niet vergelijken, simpelweg omdat ze niet dezelfde wedstrijden rijden. Ben benieuwd hoe Princen het zou doen op een industrieterrein. In de omloop van Vlaanderen 1993 werd Chiel Bos in de Peug 309 compleet naar huis gereden door de
Astra's van Thiry en Loix, maar op de industrieterreinproef won hij het wel van ze. (Nee, ik was er niet bij, dat heb ik uit 'Rally's en Races 93/94, van van Kempen en Ter Kuile.)
Werner

Berichtdoor mantaboy » wo mei 18, 2005 11:57

Nu moet ik uitkijken: Ik denk dat Chiel Bos ook beter kan sturen dan Gert-Jan. Niet dat ik Gert-Jan tekort wil doen.
mantaboy

Berichtdoor martini racing » do mei 19, 2005 20:57

Werner schreef:Toch kan je ze niet vergelijken, simpelweg omdat ze niet dezelfde wedstrijden rijden. Ben benieuwd hoe Princen het zou doen op een industrieterrein. In de omloop van Vlaanderen 1993 werd Chiel Bos in de Peug 309 compleet naar huis gereden door de
Astra's van Thiry en Loix, maar op de industrieterreinproef won hij het wel van ze. (Nee, ik was er niet bij, dat heb ik uit 'Rally's en Races 93/94, van van Kempen en Ter Kuile.)

Waarom denk je dat er in het WRC een aantal verschillende evenementen zitten? Het lijkt mij om zo de beste rijder van al die verschillende soorten terrein te vinden. Als jij dan zegt dat je een expert van een bepaald soort terrein niet mag vergelijken met die van een ander terrein ben ik het met je eens.....

Daarentegen heeft Chris Princen wel bewezen op allerlei terreinen snel te zijn dus denk ik dat jou standpunt nog eens nader bezien moet worden. Zijn talenten steken gewoon af tegen die van vele rijders in NL. Hoe spijtig dat ook moge zijn :roll:
martini racing

Berichtdoor Ascona » do mei 19, 2005 21:03

solberg the best schreef:
rallyboy schreef:
Corne schreef:
solberg the best schreef:Wie komt er volgende week naaar de studio :?: ik heb het niet gezien ik was in rotterdam. dus wie komt er volgende week ?

dacht iemand van reiger, ben z'n naam kwijt...

Gerard Seesing is zijn naam.

Hij wist zekker niemand anders meer uittenodigen want de rest betaalde niet

Seesing kan beter een mening geven over de WK-rijders, dan de overige gasten/rallyrijders aangezien hij met meerdere heeft samen gewerkt en van nabij heeft meegemaakt. En nog steeds natuurlijk. Mag je niet onderschatten.
Ascona

Berichtdoor Walter Geuzebroek » do mei 19, 2005 21:46

Toch is het knap van Frank: hij geeft in een uur tijd ZIJN mening en wat hij wil laten zien over de rallysport en daar laat hij anderen dan voor betalen. :D :D :D
Walter Geuzebroek
(in '59 opgericht maar sinds '83 aktief in DE sport)
Walter Geuzebroek

Berichtdoor mantaboy » vr mei 20, 2005 9:54

Dat is niks nieuws, dat doen ze bij Top Gear al jaren.
mantaboy

Berichtdoor StevenK » vr mei 20, 2005 10:08

mantaboy schreef:Dat is niks nieuws, dat doen ze bij Top Gear al jaren.

Maar toch heb ik om één of andere reden daar bij TG iets meer waardering voor...
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Werner » vr mei 20, 2005 10:33

martini racing schreef:
Werner schreef:Toch kan je ze niet vergelijken, simpelweg omdat ze niet dezelfde wedstrijden rijden. Ben benieuwd hoe Princen het zou doen op een industrieterrein. In de omloop van Vlaanderen 1993 werd Chiel Bos in de Peug 309 compleet naar huis gereden door de

Waarom denk je dat er in het WRC een aantal verschillende evenementen zitten? Het lijkt mij om zo de beste rijder van al die verschillende soorten terrein te vinden. Als jij dan zegt dat je een expert van een bepaald soort terrein niet mag vergelijken met die van een ander terrein ben ik het met je eens.....

Daarentegen heeft Chris Princen wel bewezen op allerlei terreinen snel te zijn dus denk ik dat jou standpunt nog eens nader bezien moet worden. Zijn talenten steken gewoon af tegen die van vele rijders in NL. Hoe spijtig dat ook moge zijn :roll:

Dat geloof ik meteen. Ik heb hem nog nooit 'live' zien rijden, maar wat ik aan uitslagen zie, en wat ik op het forum over hem hoor is best indrukwekkend.
Werner

Berichtdoor mantaboy » vr mei 20, 2005 11:14

StevenK schreef:
mantaboy schreef:Dat is niks nieuws, dat doen ze bij Top Gear al jaren.

Maar toch heb ik om één of andere reden daar bij TG iets meer waardering voor...

Misschien de wijze waarop en de waardering die TG geniet bij de autofabrikanten. Misschien ook omdat de rallysport je iets persoonlijker raakt.

Bij de reportage over de Ring in TG heb ik ook m'n vraagtekens. Word dan iets leuker en sensationeler over gesproken. Maar met vraagtekens en zeker negatieve kanten. Dat raakt me ook meer dan een Ferrari 612 die zoemt op hoge snelheid.
mantaboy

Berichtdoor MichSTI » zo mei 22, 2005 16:40

Idd, deze aflevering was best leuk. En altijd duikt dat stukje van rohrl in de quattro weer op :D
MichSTI

Berichtdoor Niels2 » zo mei 22, 2005 16:43

Corne schreef:toch wel een mooie aflevering vandaag....ok misschien wat gezeik over de rijders van ford, maarjah denk dat weg...
hetgeen wat me meer irriteert(de) is dat er niet op teletekst staat hoe laat (en dat) het komt....

Idd, terwijl het op teletekst (de echte dus van NED 1,2 en 3) wel staat.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor SylviaVisser » ma mei 23, 2005 10:16

MichSTI schreef:Idd, deze aflevering was best leuk. En altijd duikt dat stukje van rohrl in de quattro weer op :D

Hij gebruikt al weken dezelfde DVD !!!

Jammer er zijn er meer met mooie beelden, alhoewel het wel een van de mooiste is.
SylviaVisser

Berichtdoor Super 1600 » wo mei 25, 2005 11:05

In de komende uitzending van Eldik!
Lijkt me leuk hem een keer te horen!
Ik vroeg me af wie we nog meer willen zien in een aflevering.
Zo lijkt het mij wel leuk als Noortje van Gennip eens aanschuift bij Frank.
Super 1600

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia