Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Rosco Cocco » wo mei 25, 2005 14:39

Of Sebastian Loeb?
Rosco Cocco

Berichtdoor Wolter » wo mei 25, 2005 16:49

Rosco Cocco schreef:Of Sebastian Loeb?

Keep on dreaming. :wink:
Wolter

Berichtdoor |||Maverick||| » wo mei 25, 2005 21:50

ennuh....wanneer komt die testrijder (de nederlandse Stig) nou nog een keer in beeld?? Daar heb ik ook de laatste keren niets meer van gehoord??

Trouwens, je zit dus duidelijk verschil voor wie Frank Verhoeven wel respect heeft (laatste aflevering) en wie niet (Jasper v.d. Heuvel). Laatste gast (kom ff niet meer op zn naam) loopt beetje rond in de WRC en die zeikt ie niet af, JvdH is nog jong en weet daardoor misschien wat minder geschiedenis en die jongen wordt me toch afgezeken...

Weet dat dit al eerder tesprake is geweest, maar wou het nog ff melden.. 8)
|||Maverick|||

Berichtdoor StevenK » do mei 26, 2005 3:57

|||Maverick||| schreef:ennuh....wanneer komt die testrijder (de nederlandse Stig) nou nog een keer in beeld?? Daar heb ik ook de laatste keren niets meer van gehoord??

Trouwens, je zit dus duidelijk verschil voor wie Frank Verhoeven wel respect heeft (laatste aflevering) en wie niet (Jasper v.d. Heuvel). Laatste gast (kom ff niet meer op zn naam) loopt beetje rond in de WRC en die zeikt ie niet af, JvdH is nog jong en weet daardoor misschien wat minder geschiedenis en die jongen wordt me toch afgezeken...

Weet dat dit al eerder tesprake is geweest, maar wou het nog ff melden.. 8)

Heeft denk ik niet zoveel met respect te maken, als wel met het feit dat Seesing zich niet door Frank in de zeik laat nemen.

Ik vond het trouwens een heel aardige aflevering zo.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » do mei 26, 2005 8:33

Daarbij vind ik nog steeds dat als je de top wil bereiken in eender welke sport dat je wel mag verwachten iets van de geschiedenis te kennen van die sport. Dat geeft indirect ook je interesse aan voor de sport.

En je kan ook veel leren van de geschiedenis, rijstijlen vergelijken, afstellingen van de auto's, banden, enz.
mantaboy

Berichtdoor |||Maverick||| » do mei 26, 2005 9:06

mantaboy schreef:Daarbij vind ik nog steeds dat als je de top wil bereiken in eender welke sport dat je wel mag verwachten iets van de geschiedenis te kennen van die sport. Dat geeft indirect ook je interesse aan voor de sport.

En je kan ook veel leren van de geschiedenis, rijstijlen vergelijken, afstellingen van de auto's, banden, enz.

Dat ben ik toch niet helemaal met je eens. Zoals Jasper v.d. Heuvel, hij is (neem ik toch aan) toch geinterreseerd en enthousiast. Maar die geschiedenis is gewoon van 'voor zijn tijd' en gaat soms over zaken dat ik denk... :roll: Voorbeeldje (weet niet of het kan) wie tweede werd in het junioren WRC in 1988 en waarom hij niet eerste werd..... jah hallo... alsof je dat gaat onthouden... kijk, de ouderen onder ons, zoals erwin doctor.. die zat er toen vollop in... maar een jong iemand... daar kun je dat toch niet van verwachten?
|||Maverick|||

Berichtdoor Jaap Sinke » do mei 26, 2005 9:24

Jasper is dusdanig geinterreseerd en enthousiast dat hij letterlijk dag en nacht aan rallyauto's sleutelt en ermee test. Geen tijd om op de bank te hangen, televisie te kijken, internetten of Rallysport triviant te spelen. Geloof mij hij weet zo'n beetje alles van de nederlandse rallysport vanaf zijn vijfde levensjaar. Bovendien weet hij ook veel over zijn eigen 'rally-helden'. Daar hoort P. Liatti nou eenmaal niet bij.

Niet echt een interessant onderdeel van het programma zo'n Qiuz.
Ze kunnen beter het onderdeel 'a star in a reasonably priced car' overnemen van TopGear. Elke gast mag een rondje over het testcircuit in een Chevrolet Kalos of beter nog een Mitsubishi Colt turbo...

Groeten Jaap Sinke
Jaap Sinke

Berichtdoor Niels2 » do mei 26, 2005 9:25

Jaap Sinke schreef:Niet echt een interessant onderdeel van het programma zo'n Qiuz.
Ze kunnen beter het onderdeel 'a star in a reasonably priced car' overnemen van TopGear. Elke gast mag een rondje over het testcircuit in een Chevrolet Kalos of beter nog een Mitsubishi Colt turbo...

Zo'n Ford RST mag ook nog wel.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor StevenK » do mei 26, 2005 9:38

Jaap Sinke schreef:Niet echt een interessant onderdeel van het programma zo'n Qiuz.

Groeten Jaap Sinke

Maar dan ook in de geest van het programma in een Dacia Logan :)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jaap Sinke » do mei 26, 2005 9:44

Of een Reliant Robin. Beter nog een Canta 4x4.
Jaap Sinke

Berichtdoor StevenK » do mei 26, 2005 9:50

Jaap Sinke schreef:Of een Reliant Robin. Beter nog een Canta 4x4.

Pcies.. Misschien kan Dick W. dan dit onderdeel van het programma wel sponsoren :D
StevenK
Site Admin

Berichtdoor mantaboy » do mei 26, 2005 10:54

Dick W. heeft geloof ik een nog veel leukere auto om te testen. :wink:

Hoe komt het trouwens over naar je sponsoren als je niet veel weet van de historie van je sport?
mantaboy

Berichtdoor David Westenbrink » do mei 26, 2005 12:57

Alsof je rijden ervanaf hangt :)
David Westenbrink

Berichtdoor Jaap Sinke » do mei 26, 2005 12:59

Ik denk niet dat er veel sponsoren zijn die in het verleden leven.

Ik denk dat Seb. Loeb ook meer weet over: heel drive, concentric muscle contractions en isometric muscle contractions (termen uit de turnsport)dan over de geschiedenis van de rallysport.
Laatst bijgewerkt door Jaap Sinke op do mei 26, 2005 13:19, in totaal 1 keer bewerkt.
Jaap Sinke

Berichtdoor StevenK » do mei 26, 2005 13:17

Jaap Sinke schreef:Ik denk niet dat er veel sponsoren zijn die in het verleden leven.

:lol:
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia