Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Ascona » zo mei 29, 2005 17:05

Frank roept het hele seizoen dat van Eldik het nieuwe, grote talent is, maar als hij in de studio zit, wordt hem het snijden aangerekend en wil Frank er niet naast gaan zitten in een WRC! "Je rijdt te wild"
Beetje slap van FV
Ascona

elke week rallyreport

Berichtdoor Van de Brug » zo mei 29, 2005 19:23

jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.
Van de Brug

Re: elke week rallyreport

Berichtdoor Wolter » zo mei 29, 2005 19:34

Van de Brug schreef:jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.

Dat zijn wij ook. Daarom is het zo beschamend dat, zeker in een tijd dat we de rallysport naar een hoger plan proberen te tillen, eigenlijk hét Nederlandse rallyprogramma op tv niet bepaald bekend staat om zijn hoge kwaliteit. Slechte publiciteit is ook publiciteit, maar er zijn nauwelijks programma's van deze kwaliteit op de Nederlandse televisie te vinden. Sesamstraat steekt beter in elkaar.
Wolter

Berichtdoor Erik de Wild » zo mei 29, 2005 19:40

Van de Brug schreef:jeetje,wat een gezeik weer over rally report en op Frank Verhoeven. Ik ben tenminste blij dat er een rallyprogramma is dat ook nog een beetje aandacht besteedt aan de nederlandse rallysport.

Helemaal mee eens Henk (Van der Brug). Er zal altijd een onderdeel tussen zitten waar iemand het niet mee eens is of het bagger vindt. Kijk naar de leuke dingen en wees blij dat er over onze (Nederlandse) rallysport regelmatig een item is. Zonder moeite kan ik een dozijn sporten opnoemen waar je op TV helemaal nooit iets van hoort of ziet. En die denken.........alweer een programma over auto's, waarom onze sport nooit.
En ook ik heb wel eens mijn bedenkeingen bij een onderwerp, maar dat heb ik ook als ik naar het journaal kijk!

Groeten Erik de Wild
Erik de Wild

Berichtdoor YellowLeonVT » zo mei 29, 2005 20:15

Ascona schreef:Frank roept het hele seizoen dat van Eldik het nieuwe, grote talent is, maar als hij in de studio zit, wordt hem het snijden aangerekend en wil Frank er niet naast gaan zitten in een WRC! "Je rijdt te wild" .Beetje slap van FV

Beetje slap, dit getuigd van weinig ballen bij FV.. Als je A zegt moet je ook B zeggen.. Dat kwissie van hem lijkt ook nergens op.. Er zitten genoeg delen in die echt wel de moeite waard zijn, bv het hebben van gasten ect is een goed onderdeel.. Waarom geen onderdeel waarin de gasten zich kunnen onderscheiden door rijkunsten.. Op valkenswaard een aantal rondjes in verschillende auto's, of karten,circuitrijden ect..
Dan krijgt de kijker ook een beetje een idee van de kwaliteiten van de desbetreffende gast.. En nu denk ik effe niet aan de kosten !! Zo'n nietszeggende kwis vind ik maar niets.. Maar das mijn mening.. :oops: :shock:
YellowLeonVT

Berichtdoor Niels2 » ma mei 30, 2005 4:56

Erik de Wild schreef:

Helemaal mee eens Henk (Van der Brug). Er zal altijd een onderdeel tussen zitten waar iemand het niet mee eens is of het bagger vindt. Kijk naar de leuke dingen en wees blij dat er over onze (Nederlandse) rallysport regelmatig een item is. Zonder moeite kan ik een dozijn sporten opnoemen waar je op TV helemaal nooit iets van hoort of ziet. En die denken.........alweer een programma over auto's, waarom onze sport nooit.
En ook ik heb wel eens mijn bedenkeingen bij een onderwerp, maar dat heb ik ook als ik naar het journaal kijk!

Groeten Erik de Wild

En dus mag je geen commentaar leveren?
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

RR

Berichtdoor Humphrey » ma mei 30, 2005 7:14

Ik heb laatst op school iets mafs geleerd: 'Hamburger commentaar'. :!:

Je moet dan een dwarsdoorsnede van een hamburger voor je zien;
- Als bovenste broodje begin je met iets wat je goed vond
- Voor het vlees zeg je een punt wat jij vond dat beter kon, een zwak punt
- Maar je sluit ook weer af met het onderste broodje; nog een punt dat je wél sterk vond.

't Kan heel lastig zijn om twee goeie punten op te noemen, maar het houdt het voor zowel andere lezers als voor de becommentarieerde leuk.

:twisted:

DOEI, Humphrey
Humphrey

Re: RR

Berichtdoor Niels2 » ma mei 30, 2005 7:24

Humphrey schreef:Ik heb laatst op school iets mafs geleerd: 'Hamburger commentaar'. :!:

Je moet dan een dwarsdoorsnede van een hamburger voor je zien;
- Als bovenste broodje begin je met iets wat je goed vond
- Voor het vlees zeg je een punt wat jij vond dat beter kon, een zwak punt
- Maar je sluit ook weer af met het onderste broodje; nog een punt dat je wél sterk vond.

't Kan heel lastig zijn om twee goeie punten op te noemen, maar het houdt het voor zowel andere lezers als voor de becommentarieerde leuk.

:twisted:

DOEI, Humphrey

Ik vind de broodjes meestal vrij slecht :wink:
Niels2

Berichtdoor rico van der pol » ma mei 30, 2005 7:36

mensen wees toch eens blij dat er IETS gedaan wordt voor onze sport.
En nogmaals kun je het beter of denk je dat te kunnen warom doen jullie het zelf niet!!!!

Je kunt het nooit iedereen naar de zin maken.

vr.gr. Rico van der Pol

P.s ga lekker door Frank zien we toch wat rallysport op tv.
rico van der pol

Re: RR

Berichtdoor Humphrey » ma mei 30, 2005 8:52

Ik vind de broodjes meestal vrij slecht :wink:[/quote]

Eet het vlees dan lekker op, vertel ons hoe het smaakte en deel de broodjes met ons! ;)

DOEI, Humphrey
Humphrey

Berichtdoor Niels2 » ma mei 30, 2005 15:34

rico van der pol schreef:mensen wees toch eens blij dat er IETS gedaan wordt voor onze sport.
En nogmaals kun je het beter of denk je dat te kunnen warom doen jullie het zelf niet!!!!

Onzin.

Waarom kritiek altijd zo negatief zien? Het kan juist ook in je voordeel werken, maw verbeter puntjes om het programma beter te maken.
Niels2

Berichtdoor David Westenbrink » ma mei 30, 2005 15:59

rico van der pol schreef:mensen wees toch eens blij dat er IETS gedaan wordt voor onze sport.

vr.gr. Rico van der Pol

Nou op bepaalde puntjes zie ik, zoals elke insider, misschien nog wel wat verbetering. Maar ik ben best bereid om tegen enkele bescheiden voorwaarden aan het een en ander mee te werken m.b.t. de inhoud van het programma :)
David Westenbrink

Berichtdoor StevenK » ma mei 30, 2005 17:06

vr.gr. Rico van der Pol

Rico, je bent bevooroordeeld :)

Anyway: voor mij geldt dat ik zeker indachtig wat het programma voor de sport betekent met zoveel mogelijk probeer in te houden.

Maar soms vind ik toch ook dat er wel eens wat van gezegd mag worden.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor |EVO| » ma mei 30, 2005 18:35

Ik ben het met de meeste hier wel eens, ik vind het alleen wel jammer dat Frank zo raar doet en dat er alleen maar mensen als Bijvelds, Wevers en andere nederlandse toppers. Ik wil graag de gevechten echterin zien, waar de 'normale' mensen rijden, die met een klein budget er alles proberen uit te halen. En die quiz is wel leuk, maar niet op deze manier. Toch kijk ik er graag naar, want rally is het leukste!
|EVO|

Berichtdoor rico van der pol » ma mei 30, 2005 19:26

Ja ja dat klopt helemaal mee eens er is meer dan alleen (de top) in het rally wereldje.
Maar mensen stuur Frank dan eens prive wat goede tips.
en kijk moet je zien ongeveer 50 paginaaaaaaas over dit onderwerp.

pffff wordt er wel eens wat moe van.
En Steven bevoordeeld nee hoor echt niet.
:lol:
rico van der pol

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia