Diverse (NL??) auto's te koop

Alles over rally auto's.

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » zo sep 04, 2005 14:37

gertveurink schreef:dit is voor de mensen die de site misschien niet kennen en toch geinteresseerd zijn in deze informatie.

met vriendelijke groet,

Gert Veurink
Ommen

Volgens mij heb ik niet iemand het horen vragen.
Een beetje boter na de maaltijd en onzinnige lappen tekst in dit topic.
Wolter

Berichtdoor Turboboost » zo sep 04, 2005 15:10

En mocht er al iemand daadwerkelijk geinteresseerd zijn in de auto....dan kent diegene de site vast wel. :wink: 8)
Turboboost

Berichtdoor antoine » zo sep 04, 2005 15:32

westing@asc.nl schreef:
John schreef:Dat is toch alweer oud nieuws Walter, of wist ik toevallig een x iets snel.

John dat wij elkaar mailde was er nog niets definitief dus geen oud nieuws, omdat er toen nog geen nieuws was. Wij waren er mee bezig maar gisteren zijn we definitief tot overeenstemming gekomen. Als het eerder rond was gekomen had ik graag als NUL rijder in Amsterdam gereden daarom was ik aan het peilen.

We gaan met de Punto pas in 2006 rijden we maken eerst het seizoen af in de Micra Kitcar. "Ik hoop dat het Engelse/Japanse bommetje geen emoties krijgt met een Italiaans temperament vol monstertje in de zelfde garage"

Michel van Westing

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Gelukkig blijven we de punto toch op de nederlandse rallypaden zien.
Leuke invulling van de garage hebben jullie nu. :shock: :D
Gaan jullie de micra houden of verkopen? Toch maar hopen dat hij ook in nederland blijft. :)
Afbeelding
antoine

Berichtdoor Niels2 » zo sep 04, 2005 21:25

Idd, Punto komt dan wel terug, die Micra wil ik liever ook niet missen!

Lekker giftig bommetje.
Als ik boompjes en onkruid wil zien ga ik wel naar het bos.
Niels2

Berichtdoor John » zo sep 04, 2005 22:14

westing@asc.nl schreef:
John schreef:Dat is toch alweer oud nieuws Walter, of wist ik toevallig een x iets snel.

John dat wij elkaar mailde was er nog niets definitief dus geen oud nieuws, omdat er toen nog geen nieuws was. Wij waren er mee bezig maar gisteren zijn we definitief tot overeenstemming gekomen. Als het eerder rond was gekomen had ik graag als NUL rijder in Amsterdam gereden daarom was ik aan het peilen.

We gaan met de Punto pas in 2006 rijden we maken eerst het seizoen af in de Micra Kitcar. "Ik hoop dat het Engelse/Japanse bommetje geen emoties krijgt met een Italiaans temperament vol monstertje in de zelfde garage"

Michel van Westing

Had ik toch weer te vroeg gejuicht Michel, maar nogmaals van harte, wat gaat er met de Micra gebeuren.
John

Berichtdoor antoine » ma sep 05, 2005 20:33

Kent iemand de persoon die in de buurt van eindhoven woont en in het bezit is van een renault 5 alpine of een 5 alpine gr 2. Het zal een rally auto moeten zijn. :D
Afbeelding
antoine

Berichtdoor rallyboy » ma sep 05, 2005 20:44

Ik vraag mij eigenlijk af of van Eldik wel in een echte evo 8 rijd of in een geupgrade evo 7!

Er zit namelijk op zijn evo 8 het zelfde kenteken op als op zijn evo 7.

iemand hier antwoord op. misschien Steven wel die zit kort bij het rallyrent vuur!
rallyboy

Berichtdoor StevenK » ma sep 05, 2005 20:48

rallyboy schreef:Ik vraag mij eigenlijk af of van Eldik wel in een echte evo 8 rijd of in een geupgrade evo 7!

iemand hier antwoord op. misschien Steven wel die zit kort bij het rallyrent vuur!

Het is echt een 8; en dat kenteken ? Het is mogelijk om een auto die total-loss is met een nieuwe body te 'repareren', de douane slaat dan het nummer voor je in de nieuwe body. (moet je wel de herkomst van die body aan kunnen tonen)
StevenK
Site Admin

Berichtdoor rallyboy » ma sep 05, 2005 21:01

StevenK schreef:
rallyboy schreef:Ik vraag mij eigenlijk af of van Eldik wel in een echte evo 8 rijd of in een geupgrade evo 7!

Het is echt een 8; en dat kenteken ? Het is mogelijk om een auto die total-loss is met een nieuwe body te 'repareren', de douane slaat dan het nummer voor je in de nieuwe body. (moet je wel de herkomst van die body aan kunnen tonen)

Dat zou goed kunnen ja, maar moet de auto dan niet voor een nieuwe rdw keuring!

Zelfde als Ad Smits.(eigenlijk andersom) Zelfde auto alleen ander kenteken,eerst GF-DR-.. ,en nu en ander kenteken op dezelfde auto! raar maar waar.

Maakt mij eigenlijk ook niet uit, als ze maar rijden!!!
rallyboy

Berichtdoor westing@asc.nl » ma sep 05, 2005 21:19

John schreef:
westing@asc.nl schreef:

Michel van Westing

Had ik toch weer te vroeg gejuicht Michel, maar nogmaals van harte, wat gaat er met de Micra gebeuren.

De micra gaat aan het eind van het jaar in de verkoop. We rijden dit seizoen volledige uit in de A5. Ons budget laat het niet toe om met 2 kitcar's te rijden en een EVO te sponsoren.
westing@asc.nl

Berichtdoor John » ma sep 05, 2005 21:37

Ik hoop dat deze unieke wagen wel in Nederland blijft.
John

Berichtdoor westing@asc.nl » ma sep 05, 2005 21:52

John schreef:Ik hoop dat deze unieke wagen wel in Nederland blijft.

Aan ons zal het niet liggen, dus lezers wil iemand volgend jaar met een betrouwbare en super snelle A5 auto rijden. mail me.
westing@asc.nl

Berichtdoor Maarten » ma sep 05, 2005 22:03

Ste...? oh, nee. Alweer voorzien :wink:

We gaan het vanzelf zien in de komende maanden. Over het algemeen is het wel het geval dat een auto in Nederland blijft. Ik was al bang dat de Punto al weg was naar het buitenland, maar gelukkig toch niet :)
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor Elies » di sep 06, 2005 8:08

westing@asc.nl schreef:
John schreef:Ik hoop dat deze unieke wagen wel in Nederland blijft.

Aan ons zal het niet liggen, dus lezers wil iemand volgend jaar met een betrouwbare en super snelle A5 auto rijden. mail me.

Ik had het gerucht gehoord dat Roland Nap erin gaat rijden....
Dat is dus niet waar?
Elies

Berichtdoor westing@asc.nl » di sep 06, 2005 20:28

De bedoeling is dat de auto verkocht wordt. Ik probeer te voorkomen dat we rallyauto's gaan sparen en verzamelen. Mocht de auto nog niet verkocht zijn dan sluiten we natuurlijk niets uit.
westing@asc.nl

VorigeVolgende

Keer terug naar Auto's