Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SylviaBos schreef:Ja zeker, maar zoals ik al zei...navigator perikelen gaan voor. En hwt was een week vol gesprekken
Maar geloof me, dat mailtje komt.
nkroeze schreef:Maar ja, welke organisatie is bereid korting te geven op zijn wedstrijd (en dus zijn budget), terwijl deze deelnemer juist een ander geholpen heeft?
Amazone schreef:nkroeze schreef:Maar ja, welke organisatie is bereid korting te geven op zijn wedstrijd (en dus zijn budget), terwijl deze deelnemer juist een ander geholpen heeft?
Precies: misschien is het wat elke licentiehouder te "verplichten" een aantal evenementen per jaar te helpen ofzo?
Gewoon als vrijwilliger om de sport in stand te houden?
SylviaBos schreef:Ja, dat laatste, dat klinkt als een droom voor jullie, maar voor mij toch echt als een nacht merrie.
Heel veel sorry's hiervoor. Maar das nou net de reden dat ik hier niet meer tennis in de omgeving. Er zat een verplichte bardienst aan vast en die kon ik met geen mogelijkheid delen met het gezins leven.
Ik weet zeker dat je de rijders die tot een dergelijke deal verplicht worden en dit ook "leuk" vinden op 1 hand te tellen zijn.
We hebben het over officiallen, maar vergeet niet dat er ook rijders zijn die op andere fronten al heel veel tijd in hun geliefde sport steken, buiten het rijden.
Niels2 schreef:Ik zou best wel eens willen helpen, maar wat ik zo jammer vind is dat je heel de dag op 1 post hangt. Helemaal omdat ik regelmatig foto's maak blijf ik dat liever doen.
Denk dat meer mensen hier mee zitten, dat ze best willen helpen maar niet heel de dag op 1 punt. Zou het daarom niet wat zijn om op een aantal posten een vaste bezetting te hebben (kleiner dan die van nu). Met dan vanaf bijv. een half uur voor de proef een extra zet mensen. Die dan wanneer de grote drukte vertrekt bij de proef vertrekken naar een volgende proef?
Die "vliegende" marshalls geef je een vaste taakomschrijving en de leiding leg je bij de vaste marshalls op de proef.
Zodat je dus per boucle bij 1 proef staat.
(vanzelf sprekend maak je dan als marshall geen foto's, maar je ziet iig meer dan nu)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten