[/quote]En die geschiedenis?????Euhm geen idee Zoek ik het engels, die hebben vaak hele waslijsten met info
NL = Nederland
Ik dacht dat het om algemeen ging
[/quote]En die geschiedenis?????Euhm geen idee Zoek ik het engels, die hebben vaak hele waslijsten met info
NL = Nederland
Jan schreef:En die geschiedenis?????Euhm geen idee Zoek ik het engels, die hebben vaak hele waslijsten met info
NL = Nederland
Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....
Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....
Götz schreef:Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....
Probeer het eens bij Gerard Wolthaar van het WorldRallyMuseum. Ik weet dat hij een heleboel materiaal heeft. Niet alleen WK maar ook een stukje oude Nederlandse Rallysport geschiedenis. '
Anders de boeken van Reinard Klein (WK rally's en rally auto's)
Suc6
Wim Salabim schreef:Götz schreef:Niels van de Poll schreef:Weet iemand waar ik de klasse en de geschiedenis van de rallysport (NL) kan vinden, ik ben al aardig aan het googlen geweest maar nog zonder succes....
Probeer het eens bij Gerard Wolthaar van het WorldRallyMuseum. Ik weet dat hij een heleboel materiaal heeft. Niet alleen WK maar ook een stukje oude Nederlandse Rallysport geschiedenis. '
Anders de boeken van Reinard Klein (WK rally's en rally auto's)
Suc6
www.rallybase.nl
Hier staan wel de uitslagen van veel rijders en navi's uit diverse landen.[/url]
StevenK schreef:Wim Salabim schreef:
www.rallybase.nl
Hier staan wel de uitslagen van veel rijders en navi's uit diverse landen.[/url]
Hou er rekening mee dat je niet zomaar informatie uit andermans database kunt rippen.
kabouter schreef:StevenK schreef:Wim Salabim schreef:
www.rallybase.nl
Hou er rekening mee dat je niet zomaar informatie uit andermans database kunt rippen.
Maar als mensen dingen vriendelijk vragen, is er veel mogelijk hoor
StevenK schreef:kabouter schreef:StevenK schreef:Wim Salabim schreef:
www.rallybase.nl
Maar als mensen dingen vriendelijk vragen, is er veel mogelijk hoor
Dat is iets wat veel sitebouwers vergeten lijken te zijn.
snwbrdr schreef:Mooiste vind ik is dat sommige mensen het gewoon knippen en plakken.
Zo blijven de spelfouten in ieder geval ook behouden..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast