Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Wim Salabim » zo apr 09, 2006 20:47

Foto's van de rally

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Wim Salabim

Berichtdoor jme » zo apr 09, 2006 21:19

Zo vandaag live gezien hoe Bijvelds bijna op zijn kant ging. De foto's die ik heb kunnen maken:

Afbeelding

Hier reden ze nog naast elkaar. Er zijn foto's dat hij op 2 wielen reed, Alleen was ik iets te vroeg met afdrukken :oops:. Er zijn ook minstens 2 films van het incident.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
jme

Berichtdoor erikjan » zo apr 09, 2006 21:22

'k denk dat DeGroteBeurt weer wat werk heeft komende vrijdagavond op Veronica TV :wink:
erikjan

Berichtdoor jme » zo apr 09, 2006 21:24

erikjan schreef:'k denk dat DeGroteBeurt weer wat werk heeft komende vrijdagavond op Veronica TV :wink:

Dat denk ik ook. We hebben een boel auto's voorbij zien komen met "lichte" schade. Na afloop hebben we nog een rondje gelopen in de service daar waren veel ingedeukte auto's.
jme

Berichtdoor Jan » zo apr 09, 2006 21:32

Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...
Jan

Berichtdoor erikjan » zo apr 09, 2006 21:38

Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...

kun je alvast een sneak-preview laten zien van 't incident (voor je 't in een prachtige compilatie verwerkt :wink: )

groeten van een rallyfan uit Almelo, die vandaag helaas weer eens verstek moest laten gaan bij een NL rally als toeschouwer...
erikjan

Berichtdoor warnaar » zo apr 09, 2006 21:40

Jan schreef:Wij hebben het contact tussen de auto's van Bijvelds en van den Heuvel ook op film. Van den Heuvel was heel erg pissed trouwens, maar het was naar mijn mening zijn eigen schuld...

dat beloofd dan een mooie compilatie,
Net zo als de vorige trouwens.

.....super.....
warnaar

Berichtdoor Jan » zo apr 09, 2006 21:45

erikjan schreef:

kun je alvast een sneak-preview laten zien van 't incident (voor je 't in een prachtige compilatie verwerkt :wink: )

groeten van een rallyfan uit Almelo, die vandaag helaas weer eens verstek moest laten gaan bij een NL rally als toeschouwer...

Mischien morgen :wink: Heel mischien staat de hele compilatie er dan ook wel op trouwens....
Jan

Berichtdoor erikjan » zo apr 09, 2006 21:54

Jan schreef:
erikjan schreef:

Mischien morgen :wink: Heel mischien staat de hele compilatie er dan ook wel op trouwens....

succes ermee, kan ik m'n collega's bij Vredestein mee laten genieten !!
erikjan

Berichtdoor Bartje » zo apr 09, 2006 21:55

Ik heb ff snel een foto vanuit de video gemaakt. Is wel heel slechte kwaliteit. De video komt morgen of overmorgen. De compilatie nog weer iets later. :wink:

Afbeelding
Bartje

Berichtdoor StevenK » zo apr 09, 2006 21:56

Wow... Dan heb ik niets teveel gezegd met 'Bijvelds rijdt over 0-auto' ....
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Jan » zo apr 09, 2006 21:57

Bartje schreef:Ik heb ff snel een foto vanuit de video gemaakt. Is wel heel slechte kwaliteit. De video komt morgen of overmorgen. De compilatie nog weer iets later. :wink:

Afbeelding

Wat een lancering zeg! :wink:
Jan

Berichtdoor Bartje » zo apr 09, 2006 21:59

StevenK schreef:Wow... Dan heb ik niets teveel gezegd met 'Bijvelds rijdt over 0-auto' ....

Nee, idd. Hij bamste der flink overheen :shock:
Bartje

Berichtdoor warnaar » zo apr 09, 2006 22:00

schuld/of geen schuld.
Dhr Bijvelds mag ook zijn lampen aan doen in al die stof is hij eerder te zien, aangezien het snelheidsverschil behoorlijk groot is kan er dan nog sneller gereageerd worden.
Misschien kan hij ook een harder claxon in zijn auto bouwen.
Op een proef hoorde ik hem claxonneren zonder effect op zijn voorganger
warnaar

Berichtdoor StevenK » zo apr 09, 2006 22:02

't Is niet voor niks dat alle deelnemers een vrijwaring tekenen. Met al die adrenaline is iedereen op de proef de regels toch vergeten. De helft van de mensen denkt alleen maar aan de tijd, de andere helft alleen maar aan de auto op de proef houden...

En voor de rest vind ik ook dat een 0-auto beter ff aan de kant kan gaan staan, als er een deelnemer aan komt.
Laatst bijgewerkt door StevenK op zo apr 09, 2006 22:03, in totaal 1 keer bewerkt.
StevenK
Site Admin

Volgende

Keer terug naar Foto's