Foto's Almere Rally 2006

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor StevenK » ma apr 10, 2006 15:24

Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten

Maar ik zie op 't filmpje ook een Colt die helemaal van de lijn af is en waarnaast ruimte genoeg is ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Elies » ma apr 10, 2006 15:27

StevenK schreef:
Jaap Sinke schreef:
Bartje schreef:Ik heb het filmpje van Bijvelds en VDH op onze site gezet.

Ik zie het niet staan. Of is het een andere site...

Staat groot op z'n homepage.

Afbeelding

Nou... ik keek 5 min geleden ook en kon het ook nergens vinden. Ik zag alleen Tank S rally staan. Heel apart....
Elies

Berichtdoor Franky » ma apr 10, 2006 15:28

StevenK schreef:
Franky schreef:Die Colt hoort er wel te rijden. Echter neemt ie niet deel aan de wedstrijd en zal ie per direkt aan de kant moeten

Maar ik zie op 't filmpje ook een Colt die helemaal van de lijn af is en waarnaast ruimte genoeg is ?

De vraag is of het genoeg was. Dat kun je op het filmpje nooit beoordelen. Ik zie Bijvelds ook niet opzettelijk tegen de 0 auto aansturen.

Misschien moeten de heren het maar lekker uitvechten buiten de rallypaden en onze geliefde sport niet opzadelen met hun persoonlijke vete.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor StevenK » ma apr 10, 2006 15:28

Elies schreef:Nou... ik keek 5 min geleden ook en kon het ook nergens vinden. Ik zag alleen Tank S rally staan. Heel apart....

Ik heb 't ding om 15.45 gedownload.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Biturbo » ma apr 10, 2006 15:32

Franky schreef:
StevenK schreef:

De vraag is of het genoeg was. Dat kun je op het filmpje nooit beoordelen. Ik zie Bijvelds ook niet opzettelijk tegen de 0 auto aansturen.

Zie je dan ook de sloot met het drainagesysteem ervoor? Moet een rallyrijder het risico lopen om te wijd te gaan en daarover heen te banjeren? Dacht het ook niet.
Biturbo

Berichtdoor mmrizio » ma apr 10, 2006 15:47

Biturbo schreef:Zie je dan ook de sloot met het drainagesysteem ervoor? Moet een rallyrijder het risico lopen om te wijd te gaan en daarover heen te banjeren? Dacht het ook niet.

De proef - de bouwstraat plus alles eromheen dat gebruikt werd door de rijders - was daar 20 meter breed en vdH reed behoorlijk ver naar links, dus dat zal het niet geweest zijn.

Maurice
mmrizio

Berichtdoor Gerrit Euverman » ma apr 10, 2006 16:01

We kunnen er veel over zeggen, maar ik denk dat we blij moeten zijn dat Bijvelds niet op zijn kant is gegaan.
Wat ik kan zien in het filmpje staat er redelijk wat publiek. We moeten er toch niet aandenken dat Bijvelds gaat schuiven richting publiek.
Gerrit Euverman

Berichtdoor Rick D. » ma apr 10, 2006 16:08

StevenK schreef:
Bartje schreef:Ik heb het filmpje van Bijvelds en VDH op onze site gezet.

't Was ongetwijfeld het gezichtspunt en vanaf de andere kant zal het er heel anders uitgezien hebben, maar wat ik op dat filmpje zie is een Evo die op volle snelheid een langzaam rijdende Colt, die helemaal van de lijn af gaat, zoals 't hoort, ramt.

En als ik naar 't voorwiel van de Colt kijk, zie ik ook niks van het 'naar rechts sturen' ?

Maar nogmaals, dat komt ongetwijfeld omdat het filmpje vanuit het verkeerde gezichtspunt is gemaakt.

ben het met Steven eens. Ook ik zie Gert niet insturen en er (lijkt) meer dan voldoende ruimte te zijn.
Rick D.

Berichtdoor Bartje » ma apr 10, 2006 16:17

Gerrit Euverman schreef:We kunnen er veel over zeggen, maar ik denk dat we blij moeten zijn dat Bijvelds niet op zijn kant is gegaan.
Wat ik kan zien in het filmpje staat er redelijk wat publiek. We moeten er toch niet aandenken dat Bijvelds gaat schuiven richting publiek.

IDD, daar stond best veel publiek best kort aan de weg. Maar het leek of vdh iets naar rechts ging toen hij over een aantal rijplaten reed (of hoe die dingen ook maar heten). Maar goed, dit is eigenlijk weer zulk zinloos gezeur. :roll:
Bartje

Berichtdoor Jaap Sinke » ma apr 10, 2006 16:20

Wie kan mij het filmpje mailen.
In mijn browser is het filmpje echt niet meer te zien.

jaap@doomanddickson.nl

Alvast bedankt.
Jaap Sinke

Berichtdoor StevenK » ma apr 10, 2006 16:25

Jaap Sinke schreef:Wie kan mij het filmpje mailen.
In mijn browser is het filmpje echt niet meer te zien.

Alvast bedankt.

Done
StevenK
Site Admin

Berichtdoor jme » ma apr 10, 2006 16:58

Nog een vraagje. Op de laatste kp was een situatie dat de deelnemers over een pakeerplaats eerst om een paar vaten moesten rijden en daarna over een soort rotonde. Hier viel me het volgende op:

- De mannier zoals alleen Bijvelds de rotonde nam:

Afbeelding

Hij sloeg op rotonde links af en reed de rotonde voor een kwart.

- Alle andere deelnemers namen de rotonde drie kwart, zoals hier:

Afbeelding

Nu is mijn vraag is iedereen vrij om de rotonde te nemen zoals men zelf wil?
jme

Berichtdoor vectrapascal » ma apr 10, 2006 17:07

ja dat mocht op die rotonde .
in routeboek stond niet hoe rotonde genomen moest worden
in overleg met organisatie is besloten om het te laten bij keuze van de rijders dus links of rechtsom

groetjes pascal
ass proevenchef kp 4 / 9 / 14
vectrapascal

Berichtdoor jme » ma apr 10, 2006 17:14

vectrapascal schreef:ja dat mocht op die rotonde .
in routeboek stond niet hoe rotonde genomen moest worden
in overleg met organisatie is besloten om het te laten bij keuze van de rijders dus links of rechtsom

groetjes pascal
ass proevenchef kp 4 / 9 / 14

ok bedankt.
jme

Berichtdoor EvoV6 » ma apr 10, 2006 18:25

mmrizio schreef:
Biturbo schreef:Zie je dan ook de sloot met het drainagesysteem ervoor? Moet een rallyrijder het risico lopen om te wijd te gaan en daarover heen te banjeren? Dacht het ook niet.

De proef - de bouwstraat plus alles eromheen dat gebruikt werd door de rijders - was daar 20 meter breed en vdH reed behoorlijk ver naar links, dus dat zal het niet geweest zijn.

Maurice

Ik heb daar tegenover gestaan. En er was daar geen ruimte meer voor Bijvelds!! Idd ivm sloot en leidingen. Lijkt op de film wel zo.

Neemt niet weg dat Gert niet goed gekeken heeft want een 0 (!!!!!) mag nooit in de weg rijden. Laat anders Nijhoff voortaan de 0 rijden want die ging super aan de kant. En Gert heeft meerdere gevallen in t verleden gehad met meerdere rijders.....

Of laat Gert een grote binnenspiegel monteren in zijn Colt want hij is 0 rijder/auto!!!!!!!!!
EvoV6

VorigeVolgende

Keer terug naar Foto's