Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
ExTaxi schreef:oplossing: Jasper in een WRC of groep A, dan heeft niemand meer last van 'm
Wim Salabim schreef:Ik denk dat gewoon zo snel mogelijk aan de kant gaan een goedkopere oplossing is![]()
StevenK schreef:Wim Salabim schreef:Ik denk dat gewoon zo snel mogelijk aan de kant gaan een goedkopere oplossing is![]()
Zijn er twee verschillende versies van RR uitgezonden ? Hier in Ede werd de versie uitgezonden waar Jasper net zo hard reed als Frits.
stefanjonas schreef:Hier in Wierden ook... frits reed helemaal niet veel harder, anders had ie wel op de bumper gezeten denk ik dan... met een tussenafstand als deze kan jasper gemakkelijk zeggen: maar hij was er nog lang niet, en kwam ook niet dichterbij, dus geen reden om aan de kant te gaan...
henk schreef:StevenK schreef:Wim Salabim schreef:Ik denk dat gewoon zo snel mogelijk aan de kant gaan een goedkopere oplossing is![]()
Zijn er twee verschillende versies van RR uitgezonden ? Hier in Ede werd de versie uitgezonden waar Jasper net zo hard reed als Frits.
is niet zo gek toch als frits erachter zit en er niet voorbij komt!
StevenK schreef:henk schreef:StevenK schreef:Wim Salabim schreef:Ik denk dat gewoon zo snel mogelijk aan de kant gaan een goedkopere oplossing is![]()
Ik heb vaak zat in de situatie gezeten dat ik ingehaald werd, maar ook dat ik zelf in moest halen en als je iemand in wil halen die voor de punten rijdt, dan zullen je bij het aanremmen naast 'm moeten zitten, anders kom je er zeker niet voorbij.
Zelfs met een veel snellere auto is inhalen dan nog lastig. En ook heb ik wel eens meegemaakt wat Bijvelds had: een auto waar je makkelijk naar toe kon remmen, maar die sneller de bocht uit was.
Dan lijkt het alsof je enorm opgehouden wordt, maar als je dan naar de tijden kijkt, blijkt dat je niks verloren hebt.
henk schreef:maar je bent het er toch wel mee eens dat op de beelden toch echt verschil te zien is tussen de proef dat hij achter jasper zit en de keer dat hij vrij baan heeft
StevenK schreef:henk schreef:maar je bent het er toch wel mee eens dat op de beelden toch echt verschil te zien is tussen de proef dat hij achter jasper zit en de keer dat hij vrij baan heeft
Vind ik moeilijk te beoordelen. Ik heb iig. geen enkel punt gezien waar hij in had kunnen halen, zonder dat Jasper meer dan 3 seconden zou verliezen.
StevenK schreef:henk schreef:StevenK schreef:Wim Salabim schreef:Ik denk dat gewoon zo snel mogelijk aan de kant gaan een goedkopere oplossing is![]()
Ik heb vaak zat in de situatie gezeten dat ik ingehaald werd, maar ook dat ik zelf in moest halen en als je iemand in wil halen die voor de punten rijdt, dan zullen je bij het aanremmen naast 'm moeten zitten, anders kom je er zeker niet voorbij.
Zelfs met een veel snellere auto is inhalen dan nog lastig. En ook heb ik wel eens meegemaakt wat Bijvelds had: een auto waar je makkelijk naar toe kon remmen, maar die sneller de bocht uit was.
Dan lijkt het alsof je enorm opgehouden wordt, maar als je dan naar de tijden kijkt, blijkt dat je niks verloren hebt.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten