Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
rogerally schreef:Na het uitvallen van Bijvelds en van Eldik was de spanning eruit in de ELE Rally. Wordt het niets eens tijd voor net als in het WRC een superrally. Ik vind van wel. Gaarne jullie mening en houd het aub een beetje on-topic
rogerally schreef:Na het uitvallen van Bijvelds en van Eldik was de spanning eruit in de ELE Rally. Wordt het niets eens tijd voor net als in het WRC een superrally. Ik vind van wel. Gaarne jullie mening en houd het aub een beetje on-topic
TWENGELTJE schreef:Oja sorry Wea de TankS ook ( al zou dat dan echt concurrentievervalsing zijn door die twee proefjes )
Hein schreef:de Oer Quattro
Gijs G schreef:ik vraag mij af of veel rijders daar wel op zitten te wachten,
Soms is t natuurlijk wel ideaal, om nog extra te kunnen testen, maar andersom kost het ook weer extra geld, terwijl er niets meer te winnen valt. En dan kan ik me ook nog voorstellen dat de zin over is.
Campos schreef:Hein schreef:de Oer Quattro
Volgens mij maakte die al gebruik van een soort SuperRally-systeem. We zagen die auto 's middags met kromme poten de service op komen strompelen, ver voor Van Hoof, Van Eldik, etc. Met de logische conclusie dat die er dus uit lag, zagen we 'm later toch gewoon weer rond rijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast