Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
SeBass schreef:BraMKJ schreef:Hahaha, of je op Bassie kunt bouwen is nog maar afwachten, maar t is wel een aardig gebaar
Jaja Bram
De startlijst staan online!!!
BHV: http://www.rallytiming.nl/deelnemers.php?r=bhv_2006
PLUS: http://www.rallytiming.nl/deelnemers.php?r=plus_2006
mmrizio schreef:staphorstrallying schreef:de nieuw impreza van van Eldik. op de site staan foto's menmrally.nl
Nu ook foto's van de test.
Maurice
solberg the best schreef:Wat mij op viel aan de mark van eldik en bijrijder, dat ze een officeel subaru pak hebben en michiel een officiele subaru helm uit het jaar 2004 heeft maar mark nog steeds de (oude) zilvere stilo helm.Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden .
Hein schreef:solberg the best schreef:Wat mij op viel aan de mark van eldik en bijrijder, dat ze een officeel subaru pak hebben en michiel een officiele subaru helm uit het jaar 2004 heeft maar mark nog steeds de (oude) zilvere stilo helm.Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden .
Als je de foto's van de test bedoelt Timothy dan is het antwoord simpel: Michel heeft niet meegereden met Mark. Tenminste niet zolang ik er was. Er was een testrijder uit Engeland bij die Mark de hele dag begeleid heeft in het op punt zetten van de auto. Hij droeg inderdaad een overall van het Subaru World Rally Team.
solberg the best schreef:Dan nog even terug komen op de bestickering ik vindt de bestickering dit jaar maar matig tot saai van van eldik vorig jaar was het allemaal veel aansprekender maar dat is mijn mening en ongetwijfeld zullen meer mensen dat vinden .
Christophe schreef:Wanneer is het technische keuring ? Komen er daar foto's van online ? Ik vertrek morgen op reis en zou graag nog enkele glimpjes opvangen van het rallygeweld dat in de BHV aan de start staat ...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast