Groep B

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Mr.T » di nov 14, 2006 16:29

SylviaBos schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Mr.T schreef:Kijk nou uit Theo :oops: , straks moet Ton :wink: weer een aantal mensen PB's sturen om het e.e.a. uit te leggen hoe het nou tussen ons zit :lol:

Mr. T.

Degene die mij een PB stuurde (Jan) heeft nu geen tijd om te reageren. Die is, samen met Sylvia, druk met opblaaspoppen.

:wink: :wink: :wink: .....ik kan zo moe worden van de jeugd, maar mis ook de kennis om met jullie met te doen over de groep B :?

:lol: :lol: :lol:

Sylvia, geeft niet ook wij weten lang niet alles, maar bij elkaar weten wij een heleboel :wink: :wink:

En die jeugd, ach ze gaan het heus wel een keer begrijpen :lol:
Женщины, которые иногда Я ненавижу их :(
Mr.T

Berichtdoor TWENGELTJE » di nov 14, 2006 17:06

Mr.T schreef:
kraats schreef:
Mr.T schreef:Zeg Kraats, jij krijgt met jaarfeest een biertje van me, zoveel hebben we elkaar dit jaar toch niet gezien :oops:

Als ik daar ben neem ik 'm graag van je. Ik hoop dat mijn "mummelmann lasogen vrienden" daar dan ook zijn.
Is de lokatie al bekend dan?

"mummelmann lasogen vrienden" :!: :!: :!: :!: :!:

Naar wat ik begreep van onze navi, ergens in het midden van het land.

Ik heb iets gehoord van Lopik
TWENGELTJE

Berichtdoor henk 400rr » di nov 14, 2006 17:59

SylviaBos schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Mr.T schreef:Kijk nou uit Theo :oops: , straks moet Ton :wink: weer een aantal mensen PB's sturen om het e.e.a. uit te leggen hoe het nou tussen ons zit :lol:

Mr. T.

Degene die mij een PB stuurde (Jan) heeft nu geen tijd om te reageren. Die is, samen met Sylvia, druk met opblaaspoppen.

:wink: :wink: :wink: .....ik kan zo moe worden van de jeugd, maar mis ook de kennis om met jullie met te doen over de groep B :?

Toch ben je wel iemand die ervaring met groep B heeft als naviagotor in de Audi Quattro van v/d Pol, een beetje groep B kennis moet je dus wel hebben.
henk 400rr

Berichtdoor kraats » di nov 14, 2006 18:03

TWENGELTJE schreef:
Mr.T schreef:
kraats schreef:
Mr.T schreef:Zeg Kraats, jij krijgt met jaarfeest een biertje van me, zoveel hebben we elkaar dit jaar toch niet gezien :oops:

Als ik daar ben neem ik 'm graag van je. Ik hoop dat mijn "mummelmann lasogen vrienden" daar dan ook zijn.
Is de lokatie al bekend dan?

"mummelmann lasogen vrienden" :!: :!: :!: :!: :!:

Naar wat ik begreep van onze navi, ergens in het midden van het land.

Ik heb iets gehoord van Lopik

Lopik? Euh, nee ik dacht niet dat dat in de buurt lag.
Midden van het land? Die navi van jullie weet er ook al niks van, hoor ik al wel :lol: :lol:
Vervelende is dat de lasogen zich ergens anders bevinden dan de Mummelmann. Alleen wist ik dat nog niet. :lol: :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 14, 2006 20:13

henk 400rr schreef:
SylviaBos schreef:
Ton Van Spanje schreef:

Mr. T.

Toch ben je wel iemand die ervaring met groep B heeft als naviagotor in de Audi Quattro van v/d Pol, een beetje groep B kennis moet je dus wel hebben.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan die auto vaker mijn handen heb opgenhaald dan er kennis van heb opgedaan :wink:
De soorten S nummers bleven niet hangen.....
Mijn liefde voor groep B is de Lancia Delta Intergrale in Martini kleuren (nu gaat iemand me vast vertellen dat dat nou juist geen groep B was) Sorry, zo kan ik wel meer onwetendheden opnoemen uit mijn carriere....hele leuke is wel die met een rally in Achtmaal :D
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor kraats » di nov 14, 2006 21:15

SylviaBos schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan die auto vaker mijn handen heb opgenhaald dan er kennis van heb opgedaan :wink:
Mijn liefde voor groep B is de Lancia Delta Intergrale in Martini kleuren (nu gaat iemand me vast vertellen dat dat nou juist geen groep B was) Sorry, zo kan ik wel meer onwetendheden opnoemen uit mijn carriere....hele leuke is wel die met een rally in Achtmaal :D

Inderdaad.... geen Groep B :lol:
Dus die keer dat je bij Snijers naast zat heb jij ervaren als onwetendheid? Maar dat was toch Snijers die zo op je terug kijkt? :lol: :lol:

Ik vond en vind de Lancia (Delta HF integrale) behoren tot de mooiere rallyauto's en de lelijkste..... Het was een Groep B.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor henk 400rr » di nov 14, 2006 21:40

Even zo uit m'n hoofd:

De HF integrale was pas na het tijdperk groep B geintroduceerd, eerst in smalle uitvoering en later de dikke brede waar ze zoveel succes meegehad hebben (waar niet mee zou je zeggen)

De andere was wel Delta maar geen HF maar een S4.
henk 400rr

Berichtdoor Franky » di nov 14, 2006 21:44

henk 400rr schreef:Even zo uit m'n hoofd:

De HF integrale was pas na het tijdperk groep B geintroduceerd, eerst in smalle uitvoering en later de dikke brede waar ze zoveel succes meegehad hebben (waar niet mee zou je zeggen)

De andere was wel Delta maar geen HF maar een S4.

En natuurlijk de Lancia Delta S4 waar toivonen mee reed.
(misschien te bewonderen in Hengelo 2007)
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 14, 2006 21:50

kraats schreef:
SylviaBos schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan die auto vaker mijn handen heb opgenhaald dan er kennis van heb opgedaan :wink:

Inderdaad.... geen Groep B :lol:
Dus die keer dat je bij Snijers naast zat heb jij ervaren als onwetendheid? Maar dat was toch Snijers die zo op je terug kijkt? :lol: :lol:

Ik vond en vind de Lancia (Delta HF integrale) behoren tot de mooiere rallyauto's en de lelijkste..... Het was een Groep B.

Snijers was een top ervaring, niet in woorden uit te drukken, maar men moest mijn onderweg nog helemaal uitleggen wie Patrick Snijers was/is....met het schaamrood op de kaken moest ik bekennen dat ik nog nooit van hem gehoord had......

en alléé...onze Pk's stonden die wedstrijd in het weiland :D

En die lancia, wat is het nu, een B of niet :wink: Bij mij aan de muur hangt een fotokaart met daarop een Lancia delta in martini kleuren met een loei van een spoiler......
SylviaVisser

Berichtdoor Martijn_Braat » di nov 14, 2006 22:18

Met een loei van een spoiler dan is het de S4 groep B geweest. Daarna kwam de hf 4wd, toen de integrale 8v, 16v en daarna de evo's allen A8. En ze zijn er allemaal in martini kleuren geweest, de 16v zelfs in het rood.

En Sylvia, wanneer, waar en in wat voor auto heb jij naast mijn idool mogen zitten?
Snijers heeft ook nog in een Delta hf 4wd gereden maar dat was geen succes. Die Tre Gazelle auto ging altijd stuk.
Martijn_Braat

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 14, 2006 22:41

Oei, dan ben je nog niet op mijn site geweest :wink:

De BHV Historisch, een Volvo Amazone van vd Hoorn.
1999.

resultaat: een beker en uren gespreksstof
Laatst bijgewerkt door SylviaVisser op di nov 14, 2006 22:44, in totaal 1 keer bewerkt.
SylviaVisser

Berichtdoor Ton Van Spanje » di nov 14, 2006 22:43

"SylviaBos

en de remmen waren ook niet in de auto aanwezig
Laatst bijgewerkt door Ton Van Spanje op di nov 14, 2006 22:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Ton Van Spanje

Berichtdoor Peer » di nov 14, 2006 22:45

Toivonen schreef:En Sylvia, wanneer, waar en in wat voor auto heb jij naast mijn idool mogen zitten?

De eerste Conplacer Historic Rally in Achtmaal in de Volvo Amazone van Eddy vd Hoorn, dat hij jij toch moeten weten.
Peer

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 14, 2006 22:45

Ton Van Spanje schreef:[quote="SylviaBos

en de remmen waren ook niet in de auto aanwezig[/quote]

eehhh nee, de hoofdrem cilinder wel, maar die vond dat ie niets hoefde toe te voegen....
SylviaVisser

Berichtdoor SylviaVisser » di nov 14, 2006 22:46

O, ja, wel de gordels :lol:

als ik daar nog aan denk, lig ik weer dubbel.... (een zekere Theo niet)
SylviaVisser

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch