kraats schreef:SylviaBos schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat ik aan die auto vaker mijn handen heb opgenhaald dan er kennis van heb opgedaan
De soorten S nummers bleven niet hangen.....
Mijn liefde voor groep B is de Lancia Delta Intergrale in Martini kleuren (nu gaat iemand me vast vertellen dat dat nou juist geen groep B was) Sorry, zo kan ik wel meer onwetendheden opnoemen uit mijn carriere....hele leuke is wel die met een rally in Achtmaal

Inderdaad.... geen Groep B
Dus die keer dat je bij Snijers naast zat heb jij ervaren als onwetendheid? Maar dat was toch Snijers die zo op je terug kijkt?
Ik vond en vind de Lancia (Delta HF integrale) behoren tot de mooiere rallyauto's en de lelijkste..... Het was een Groep B.
Snijers was een top ervaring, niet in woorden uit te drukken, maar men moest mijn onderweg nog helemaal uitleggen wie Patrick Snijers was/is....met het schaamrood op de kaken moest ik bekennen dat ik nog nooit van hem gehoord had......
en alléé...onze Pk's stonden die wedstrijd in het weiland
En die lancia, wat is het nu, een B of niet

Bij mij aan de muur hangt een fotokaart met daarop een Lancia delta in martini kleuren met een loei van een spoiler......