Rally filmpjes

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor kraats » ma dec 04, 2006 12:11

Mark Verhoeven schreef:1:20 Groep B! :D

http://video.google.com/videoplay?docid=-1370390418907086777&q

P.S. Volgens mij klopt de volgorde van rally's soms niet, eerst zie ik de S1 en 205 EVO2 in de 1000 meren 1985 en daarna niet meer in Portugal 1985... Experts? :roll:

Mark Verhoeven.

Mark,
ik zal het thuis even bekijken op DVD, dat gaat even makkelijker dan hier op het werk. Maar ik ga er eigenlijk een beetje vanuit dat je gelijk zult hebben....
Maar ik kom erop terug :lol:
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor 1600hf » ma dec 04, 2006 14:32

Maple schreef:
Die meneer Nittel was 2 weken terug "ingehuurd" in een Stratos in de Rallye du Var. Hij moest even wat punten wegpakken van de concurrentie. (Stoschek stond eerste in het Europees Kampioenschap) Nadat hij na 4 kp's meer dan 2 minuten voorstond hebben ze hem aan de kant gehouden (want de concurrent zat al in de problemen)

Kan nog steeds een potje sturen dus!

P.S. Wij werden 9e algemeen! :P

Mapple, zag vanochtend die beelden van die merc en ben er maar even voor thuisgebleven om ze af te kijken. Wat een mooie stijl! Geinteresseerd door dat stratos verhaal: zijn daar beelden van? En waar reden jullie in?
1600hf

Berichtdoor Maple » ma dec 04, 2006 16:00

1600hf schreef:
Maple schreef:
Die meneer Nittel was 2 weken terug "ingehuurd" in een Stratos in de Rallye du Var. Hij moest even wat punten wegpakken van de concurrentie. (Stoschek stond eerste in het Europees Kampioenschap) Nadat hij na 4 kp's meer dan 2 minuten voorstond hebben ze hem aan de kant gehouden (want de concurrent zat al in de problemen)

Kan nog steeds een potje sturen dus!

P.S. Wij werden 9e algemeen! :P

Mapple, zag vanochtend die beelden van die merc en ben er maar even voor thuisgebleven om ze af te kijken. Wat een mooie stijl! Geinteresseerd door dat stratos verhaal: zijn daar beelden van? En waar reden jullie in?

Ik heb op internet geen beelden kunnen vinden van de Stratos. Als ik wat tegenkom hoor je het zsm.
We reden in een Lotus Cortina (1600). We hadden zelfs 6e algemeen kunnen worden als we niet door een gat in de tank zonder benzine hadden gestaan op de kp4. Desondanks zeer tevreden, groep en klasse gewonnen, voor het eerst naar de nakeuring gemoeten :)
Maple

Berichtdoor Jarno Bak (Timelight-Rall » ma dec 04, 2006 18:10

nederland krijgt overigens ook weer een mercedes 190 op de rallypaden..
Henk Schut is met zo'n auto aan het bouwen. (2.5 !!)
Hij reed eerder met de audi RS2...
Zijn (toenmalige ??) navi, Fons Morsink (FMH-Pompservice uit Holten ) is ook druk aan de gang met een capri 1 een RS !!!
Dus het kan nog weer leuk worden.. ook in Nederland
Jarno Bak (Timelight-Rall

Berichtdoor nkroeze » ma dec 04, 2006 18:13

Grappig, ik dacht dat Henk nog steeds de eerste ingeschreven deelnemer in de Compact Cup was?
nkroeze

Berichtdoor Jarno Bak (Timelight-Rall » ma dec 04, 2006 18:23

dat staat inderdaad in de lijsten..... of het zo...??? is zal alleen Henk zelf kunnen vertellen denk ik. ik weet in ieder geval zeker dat Henk een Mercedes 190 heeft en die is in "bad" geweest en al dus..... afwachten maar..
Dat Fons Morsink over een tijdje met een Capri1 RS gaat rijden is vast en zeker..
Een hele brede met de "ronde" RS uitbouw...
Die staat hier namelijk in de schuur.. :D de Auto is afkomstig uit de buurt van de zwitserse grens... Hij pastte NETTTTTT door de garage deur
Jarno Bak (Timelight-Rall

Berichtdoor JosWRX » ma dec 04, 2006 21:36

<heel-effe-off-topic-mode on>
Nostalgie... Heb ook ooit nog 's een Capri gereden. Weliswaar een II (een knalgele 2.0S V6, met wel 90pk), maar toch.. Leuk om die RS te gaan zien!
<heel-effe-off-topic-mode off>
JosWRX

Berichtdoor whity » di dec 05, 2006 18:09

Hier de rallysprint van Praag 2006 en een kort filmpje van de Walesrally, duurt even met het downloaden
Even met rechts klikken en opslaan als...
http://www.rally-mania.cz/video/prahasprint06.mpg
http://www.rally-mania.cz/video/Rally%20_Wales06.mpg
whity

Berichtdoor hans van altena » di dec 05, 2006 20:04

Kijk ook eens op track24.de voor demo-filmpjes van o.a. ook
Uwe Nittel met zijn Mercedes waar hij ook in 2006 menig 4x4
mee om de oren reed.
Hier tevens beelden van het volledige Duitse kampioenschap;
dus ook opnames van Erik Wevers.
hans van altena

Berichtdoor whity » wo dec 06, 2006 16:46

Uwe Nittel met zijn Mercedes waar hij ook in 2006 menig 4x4
mee om de oren reed.
Schitterend om naar te kijken naar zo,n rijder!! die weet waar het gas zit.
whity

Berichtdoor mastersevius » wo dec 06, 2006 20:26

http://www.youtube.com/watch?v=rxI5c5ozpDA

Hier een filmpje volgens mij ook uit duitsland. Uwe nittel rijd volgens mij ook mee

Heeft iemand trouwens nog filmpjes van toen die met de carisma in Nederland reed. Volgens mij was dat Hellendoorn. Hij lag toen aan de leiding maar op de laatste proef luttenberg ging die van de weg af
mastersevius

Berichtdoor Maarten » do dec 07, 2006 9:19

Volgens mij was dat met de groep A evo 3 In 1997? Nikki Schelle reed toen wel met een Carisma GT gr. N.
Gr. Maarten Ruijten
Maarten

Berichtdoor whity » do dec 07, 2006 17:38

mastersevius schreef:http://www.youtube.com/watch?v=rxI5c5ozpDA

Hier een filmpje volgens mij ook uit duitsland. Uwe nittel rijd volgens mij ook mee

Heeft iemand trouwens nog filmpjes van toen die met de carisma in Nederland reed. Volgens mij was dat Hellendoorn. Hij lag toen aan de leiding maar op de laatste proef luttenberg ging die van de weg af

Dit was de 1e rallysprint van Storndorf georganiseerd door dezelfde mensen die altijd de Vogelsbergrally organiseren en het was een doorslaand succes zei Jan Nijhof want die was erbij,Jan zei; je rijd voor de biertent langs en de sfeer is prachtig. Jan doet hier volgend jaar zeer zeker mee al was het alleen maar voor.............
whity

Berichtdoor gertveurink » vr dec 08, 2006 20:22

whity schreef:
mastersevius schreef:http://www.youtube.com/watch?v=rxI5c5ozpDA

Dit was trouwens niet Uwe Nittel maar dat was Matthias Kahle met een Toyota Corolla WRC. Daardoor won Armin Kremer De Rally van Hellendoorn. Met zijn Oranje Subaru Impreza wrc.

Gert Veurink
gertveurink

Berichtdoor whity » vr dec 08, 2006 20:53

Arfman schreef:Het bier? :lol:

De gezelligheid????
whity

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia