Armand schreef:Nee, die rukken we er dan vanaf natuurlijk. Het verhaal moet wel weer te verkopen zijn, (mocht ik het zat worden). Anders bewaar ik hem voor mijn zoontje als die 18 wordt, Kan die ermee naar school...
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Nee, die rukken we er dan vanaf natuurlijk. Het verhaal moet wel weer te verkopen zijn, (mocht ik het zat worden). Anders bewaar ik hem voor mijn zoontje als die 18 wordt, Kan die ermee naar school...
Armand schreef:Yep, maar ik probeer het zo te bouwen dat alles gemakkelijk te vervangen is... (lees probeer, want het is niet altijd even gemakkelijk) ben me bewust van het risico dat ik neem om een dergelijk project te bouwen.
Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...
official No. 27768 schreef:Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.official No. 27768 schreef:Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat vanaf 2008 groep N & A samengevoegd wordt tot groep R dus misschien dat het straks helemaal niet meer uitmaakt.....(of ik begreep het niet goed)
StevenK schreef:official No. 27768 schreef:Jeroen schreef:Ik heb gekozen voor groep A. Als ik terug wil naar Groep N moet eigenlijk zo'n beetje de halve auto weer uit elkaar...En dan heb ik nog maar een "mini" groep A. Als je echt gr.A works parts er in gaat stoppen, dan geldt dat nog veel meer...
Dat geldt, zoals het er nu naar uitziet, alleen voor nieuwe homologaties.
mr_nice_guy73 schreef:Armand schreef:Nee, die rukken we er dan vanaf natuurlijk. Het verhaal moet wel weer te verkopen zijn, (mocht ik het zat worden). Anders bewaar ik hem voor mijn zoontje als die 18 wordt, Kan die ermee naar school...
![]()
![]()
![]()
Mag ik dan voor een tijdje je zoon zijn
John schreef:Het was volgens mij ook pas voor 2008. Maar dacht alleen van als er al een klaar is kan ie misschien in Almere als 5 min auto rijden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast