door kraats » wo jan 31, 2007 18:29
kraats schreef:bosje schreef:kraats schreef:Er is trouwens nog een foutje volgens mij. De crash was in 1987 in Corsica en wel in een Lancia Delta, waarbij net voor het insturen van een rechterbocht aan de linkerkant van de auto een klapband plaatsvind. Daarna gaat de auto een relatief laag taluut af. (bron: video WK Rally's 1987)
Oja Sergio Cresto was de navi van Toivonen......
Waar haal je die 87 nu vandaan? Er was ook een ongeval in 87, maar met een frans team in een 205 dat een ravijn in reed.
Je klinkt stellig.... ik zal het fragment nog even opzoeken... ik kom hierop terug want nu begin ik te twijfelen.
Inderdaad ik zat er naast.
De crash die ik in mijn gedachten had was een crash tijdens de Monte Carlo Rally 1989, daar werd Lars-Erik Torph als toeschouwer aangereden door de Lancia van Alex Fiorio. Lars-Erik Torph werd maar 28 jaar.
Hij was dat jaar in dienst bij Audi tijdens de rally van Zweden. Daarvoor was hij actief in dienst van Toyota, samen met navigator Benny Melander.
Sorry dat ik even mis zat....

Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....