Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
dat van de 2 evo 7's wist ik. Voor de evo 6 DANK.Super 1600 schreef:De EVO6 is de auto waar De Koning vorig jaar mee reed.
De 2 EVO7's waar De Koning en Van Gennip mee starten, zijn vorig jaar gekocht van Van Eerd.
Bartrallyfan schreef:Piet van Hoof testte en start in een evo 6 goep A.
Heefd hij de evo 4 verkocht,waar is hij gebleven en wat is de geschiedenis van de evo 6?
pedduhwick schreef:Een kamaraad van mij werkt bij een Porschedealer. En daar is een mooie order binnen gekomen 3x een 997 GT3 waarvan er 2 worden omgebouwt tot rallywagen. Verder zeg ik nog niets
MartijnS schreef:Wim, waarom gaat van Hoof weer terug naar z'n 4 dan? Ging prima met z'n 6!
Jan schreef:pedduhwick schreef:Een kamaraad van mij werkt bij een Porschedealer. En daar is een mooie order binnen gekomen 3x een 997 GT3 waarvan er 2 worden omgebouwt tot rallywagen. Verder zeg ik nog niets
Laat ik daar nu ook wat mensen hebben rondlopen![]()
Ga meteen ff navragen
Mitsufan schreef:MartijnS schreef:Wim, waarom gaat van Hoof weer terug naar z'n 4 dan? Ging prima met z'n 6!
van mij mag dat wel, die evo 4 is bijna uniek in de rallysport en ik vind het een prachtwagen! en geef de koning die Evo 6 maar , daar kan ie veel harder mee en bovendien lijkt die evo 6 qua rijden en schakelen wel op een wrc auto, dus die mag ook niet weg!
Wim Salabim schreef:Mitsufan schreef:MartijnS schreef:Wim, waarom gaat van Hoof weer terug naar z'n 4 dan? Ging prima met z'n 6!
van mij mag dat wel, die evo 4 is bijna uniek in de rallysport en ik vind het een prachtwagen! en geef de koning die Evo 6 maar , daar kan ie veel harder mee en bovendien lijkt die evo 6 qua rijden en schakelen wel op een wrc auto, dus die mag ook niet weg!
De EVO7 waar de Koning mee rijdt heeft ook sequentiële bediening hoor.
mr_nice_guy73 schreef:Wim Salabim schreef:Mitsufan schreef:MartijnS schreef:Wim, waarom gaat van Hoof weer terug naar z'n 4 dan? Ging prima met z'n 6!
Is dat zo
Wim Salabim schreef:mr_nice_guy73 schreef:Wim Salabim schreef:Mitsufan schreef:MartijnS schreef:Wim, waarom gaat van Hoof weer terug naar z'n 4 dan? Ging prima met z'n 6!
Is dat zo
JAAAAAA, zaterdag nog wel!!!Alhoewel er wel wat problemen mee waren
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten