Wevers van Corolla naar Fabia

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor StevenK » di apr 03, 2007 10:22

2rallyman1 schreef:tjah als ik eerlijk ben is naar mijn mening de corolla niet echt competief in nederland..

Ja, dat vind ik ook. Lijkt me ook wel onzin, als je een competitieve auto nodig hebt, om kampioen te worden.

Zonder dollen denk ik dat een Corolla sneller is dan een Fabia.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor larson » di apr 03, 2007 11:43

Wevers rijd momenenteel dacht ik ook niet eens in zijn eigen corolla, eerst maar eens kijken wat er gebeurt als hij zijn eigen corolla weer terug opgebouwd heeft!
larson

Berichtdoor SubaruMen » di apr 03, 2007 15:31

Volgensmij was dat met de Tank S dat hij in de Kampioensauto van Van Eerd reed,(waar ie nie gefinished is)
maar bij de LG Almere had ie volgensmij wel gwoon zijn eigen Corrola
(wel gefinisht Eerste in Sprint,2de in de Rally)
Gr SubaruMen
SubaruMen

Berichtdoor HJD » di apr 03, 2007 15:34

SubaruMen schreef:Volgensmij was dat met de Tank S dat hij in de Kampioensauto van Van Eerd reed,(waar ie nie gefinished is)
maar bij de LG Almere had ie volgensmij wel gwoon zijn eigen Corrola
(wel gefinisht Eerste in Sprint,2de in de Rally)
Gr SubaruMen

Nee, in Almere had hij nog steeds de auto van van Eerd vorig jaar. Kijk maar eens naar de nummerborden.
HJD

Berichtdoor SubaruMen » di apr 03, 2007 15:40

Ooo

kdacht da ik ergens gelezen had ,dat Wevers met de LG weer zn eigen Corolla had

zal ik het wel weer is niet goed gelezen hebben :roll:

Gr SubaruMen
SubaruMen

Berichtdoor Cootje » di apr 03, 2007 16:31

Het zou wel leuk zijn als wevers in de fabia zou gaan rijden. Dan hebben we van eldik in zijn s12 en wevers in de fabia. maar kuipers ging toch ook in een fabia rijden zoals ik gelezen heb?
Cootje

Berichtdoor leor888 » di apr 03, 2007 16:43

:!:

Een Ford verkoper gaat toch ook niet in een Opel rijden?
Laatst bijgewerkt door leor888 op vr apr 13, 2007 22:05, in totaal 1 keer bewerkt.
leor888

Berichtdoor mr_nice_guy73 » di apr 03, 2007 17:17

leor888 schreef:
Cootje schreef:Het zou wel leuk zijn als wevers in de fabia zou gaan rijden. Dan hebben we van eldik in zijn s12 en wevers in de fabia. maar kuipers ging toch ook in een fabia rijden zoals ik gelezen heb?

Ik verwacht niet dat Wevers overstapt naar een ander merk. Hij heeft veel te grote commerciele belangen bij dat merk.
En of hij dan wel / niet sneller zou kunnen zijn doet in dat geval niet ter zake denk ik.

Niet? Dan loop je toch een paar jaar achter.......
mr_nice_guy73

Berichtdoor solberg the best » di apr 03, 2007 17:18

leor888 schreef:
Cootje schreef:Het zou wel leuk zijn als wevers in de fabia zou gaan rijden. Dan hebben we van eldik in zijn s12 en wevers in de fabia. maar kuipers ging toch ook in een fabia rijden zoals ik gelezen heb?

Ik verwacht niet dat Wevers overstapt naar een ander merk. Hij heeft veel te grote commerciele belangen bij dat merk.
En of hij dan wel / niet sneller zou kunnen zijn doet in dat geval niet ter zake denk ik.

En als de ford verkoper nou alle ford's verkoopt en opel's opkoopt . :wink:
'Keep your eyes on the road and your foot to the floor.'
solberg the best

Berichtdoor mastersevius » di apr 03, 2007 17:23

leor888 schreef:

Ik denk dat wevers gaat proberen, om hetzelfde commerciële belang te krijgen, die hij nu bij toyota ook heeft. Iedere ondernemer weet, dat stilstand achteruitgang betekent. Ik persoonlijk denk dat er niet meer veel vooruitgang met de toyota is te boeken. Hij zit zeg maar een beetje aan het eind van zijn ontwikkeling. Bovendien, zal de wagen binnenkort uithomologeren. ( dit heeft toch ook sommige consequenties, m.b.t deelname van bepaalde evenementen). Dus ik denk als wevers in de toekomst nog steeds wagens en auto's wil verhuren, dat dit met een andere auto moet gaan gebeuren.
mastersevius

Berichtdoor Jan » di apr 03, 2007 17:24

Hij kan zowiezo niet eeuwig doorgaan met die Corolla's, hoe spijtig dat ook is :roll:
Jan

Berichtdoor Chiel » di apr 03, 2007 17:25

Mooi verhaal, zou leuk zijn als het waar is maar ik vind 5 Fabia WRC's wel heel veel moet ik zeggen. Als het nou waar is die 5 Fabia's, en dat ze allemaal ook nog eens in Nederland zouden blijven zou gaaf zijn voor volgend jaar :roll: :P
Chiel

Berichtdoor Gerholt L » di apr 03, 2007 17:34

Chiel schreef:Mooi verhaal, zou leuk zijn als het waar is maar ik vind 5 Fabia WRC's wel heel veel moet ik zeggen. Als het nou waar is die 5 Fabia's, en dat ze allemaal ook nog eens in Nederland zouden blijven zou gaaf zijn voor volgend jaar :roll: :P

3 wel :lol:
Gerholt L

Berichtdoor mastersevius » di apr 03, 2007 17:37

Corne schreef:
mastersevius schreef:
leor888 schreef:

Ik denk dat wevers gaat proberen, om hetzelfde commerciële belang te krijgen, die hij nu bij toyota ook heeft. Iedere ondernemer weet, dat stilstand achteruitgang betekent. Ik persoonlijk denk dat er niet meer veel vooruitgang met de toyota is te boeken. Hij zit zeg maar een beetje aan het eind van zijn ontwikkeling. Bovendien, zal de wagen binnenkort uithomologeren. ( dit heeft toch ook sommige consequenties, m.b.t deelname van bepaalde evenementen). Dus ik denk als wevers in de toekomst nog steeds wagens en auto's wil verhuren, dat dit met een andere auto moet gaan gebeuren.

Een Fabia lijkt me niet zo veel sneller als een Corolla (is 'ie wel sneller?), dus zal Erik misschien beter iets anders kunnen proberen, aangezien Skoda gestopt is met het WRC en er dus ook geen snellere fabia's meer uitkomen

Ik denk dat die wel degelijk sneller is. J Kopecky rijd met een fabia in het wk, en rijd nogal regelmatig in de punten. Zie ik een Corolla niet meer doen. Bovendien is een Fabia wel 6 jaar jonger ( en techniek staat niet stil). Duval rijd in België nog wel eens met een Fabia en ook wel af en toen in het WK. Denk je serieus dat die met een Corolla dezelfde resultaten haalt. Ik wil overigens niet zeggen dat ik een Corolla geen mooie auto vind. Ik vind het prachtig dat ze in NL rondrijden.
mastersevius

Berichtdoor Ton Van Spanje » di apr 03, 2007 17:59

larson schreef:Wevers rijd momenenteel dacht ik ook niet eens in zijn eigen corolla, eerst maar eens kijken wat er gebeurt als hij zijn eigen corolla weer terug opgebouwd heeft!

Volgens mij is iedere Corolla waar Wevers in rijd "zijn eigen Corolla"................

TWENGELTJE schreef:
Hein schreef:Er zitten wel erg veel voorbehouden in het verhaal als je het goed leest.

idd maar voor een 1 april grap zijn ze te laat

Niet als je je bedenkt dat er in het bericht op die andere site wordt gezegd dat de geruchten afgelopen weekend hun ronde deden in Almere. En het weekend bestond uit 31 maart en 1 april, toch?

Rallysport.nl, 1 april grappen en Skoda's :mrgreen:
Laatst bijgewerkt door Ton Van Spanje op di apr 03, 2007 18:03, in totaal 1 keer bewerkt.
Ton Van Spanje

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl