nico schreef:heb begrepen dat ie voorheen altijd van een oud baasje is geweest....
ex-Maria ?
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
nico schreef:heb begrepen dat ie voorheen altijd van een oud baasje is geweest....
Jaap Sinke schreef:Holkers schreef:Ned rally schreef:Wie herkent deze Mitsubishi Evo IX???
http://nederlandrally.nl/pagina.php?FotoWindow=331
das nou de nieuwe kleurstelling van Jasper en Hans jr.
Fijn wagentje! Echte gravel auto! Mooie stickers ook... haha
Ned rally schreef:Jaap Sinke schreef:Holkers schreef:Ned rally schreef:Wie herkent deze Mitsubishi Evo IX???
http://nederlandrally.nl/pagina.php?FotoWindow=331
das nou de nieuwe kleurstelling van Jasper en Hans jr.
Fijn wagentje! Echte gravel auto! Mooie stickers ook... haha
Jaap,
is het ontwerp voor de auto's van jou afkomstig en heb jij ze bestickerd?????
kraats schreef:MartijnS schreef:erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje
Het is een prachtig ding hoor, absoluut!Maar als die steeds zo snel uitvalt heb je er niet veel aan toch?
Ik vind het helemaal niks. Er zit geen enkel gehomologeerd deel aan dus wat moet dat ding in de rallysport? Begrijp trouwens al helemaal niet waarom hij uberhaupt zou mogen starten in een rally. Met die golf dan, he?
wiljan bruins schreef:kraats schreef:MartijnS schreef:erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje
Het is een prachtig ding hoor, absoluut!Maar als die steeds zo snel uitvalt heb je er niet veel aan toch?
Ik vind het helemaal niks. Er zit geen enkel gehomologeerd deel aan dus wat moet dat ding in de rallysport? Begrijp trouwens al helemaal niet waarom hij uberhaupt zou mogen starten in een rally. Met die golf dan, he?
nou blijkt wel dat jij kraats er ook nie veel verstand van hebt he kijk maar een s goed in de homologatie papieren voor dat je weer verhalen ophangt
kraats schreef:wiljan bruins schreef:kraats schreef:MartijnS schreef:erikjan schreef:Tijdens de Euregio hebben er anders heel wat mensen in het publiek plezier aan beleefd, dat snelle blauwe Type 1 GTI'tje
nou blijkt wel dat jij kraats er ook nie veel verstand van hebt he kijk maar een s goed in de homologatie papieren voor dat je weer verhalen ophangt
En homologatie papieren heb ik vaker gemaakt zien worden.
Een golf 1 (hom.uit 76) met een 2 liter 16v, met sequentiële versnellingsbak.
erik07 schreef:Wat wil je hier nu mee zeggen dat alle homologaties maar nep zijn of alleen die van deze golf?? (wat een toeval)
erik07 schreef:Ik denk niet dat wevers er blij mee is dat jij maar zegt dat deze papiertje zomaar nagemaakt worden.
erik07 schreef:Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.
erik07 schreef:Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.
Holkers schreef:erik07 schreef:Wat wil je hier nu mee zeggen dat alle homologaties maar nep zijn of alleen die van deze golf?? (wat een toeval)
waarom toeval?
Holkers schreef:erik07 schreef:Ik denk niet dat wevers er blij mee is dat jij maar zegt dat deze papiertje zomaar nagemaakt worden.
Wordt steeds vager, die moet je even uitleggen
Holkers schreef:erik07 schreef:Ik weet ook zeer zeker dat de papieren van deze golf helemaal oke zijn.
Ik niet, maar ik weet wel meer niet zeker.
Goed lezen in je eigen linkerik07 schreef:Ik weet van vroeger dat deze golfjes met deze homologatie in Frankrijk rally hebben gereden.( n'entends pas raconter )
http://www.golftype17.com/index1024.htm
Het is inderdaad jammer dat de golf steeds kapot gaat van mij mag ie er het hele jaar in blijven rijden!
Volgens mij (mijn bron is de eigen site van harry kleijan)is de rally golf ook een 1600, dus waarom praten hier mensen over een 2 liter?antoine schreef:Werd de golf gr 2 later niet voorzien van een 2.0 16 v en als 1 van de laatste gr 4 wagens gehomologeerd?
De golf gr2 had ongeveer 170 pk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast