Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Mitsufan schreef:Komt dit programma volgende week weer?? ik ben em gisteravond vergeten
Paperclip schreef: En groot pluspunt was idd de kleine hoeveelheid reclame (buiten sponsors op de auto dan) tussendoor
Bartrallyfan schreef:ik heb vanmorgen de aflevering van het IRC op eurosport gekeken,het is een mooi kampioenschap, maar wat een verschrikkelijk ondeskundigge (op rallygebied) presentator was er aan het woord,het is dezelfde die ook af en toe het WRC van commentaar voorziet en dan is hij al erg maar nu was het nog veel erger. Als Peter Baerd ( de Belg) het commentaar doet is het prima met veel achtergrond info. maar ik begrijp niet dat er voor deze man geen betere te vinden is.
Ned rally schreef:Aanstaande zondag Rally in Gek op Wielen op RTL 7
Info van de website
Trekautospecial
De komende twee weken rijdt Bavo Galama met 7 trekauto’s. Hij test met de meest uiteenlopende modellen, van groot tot klein en trekt daarmee totaal verschillende aanhangers, volgeladen met vanalles en nog wat. Van honden tot rallykanonnen. In deze eerste trekautospecial rijdt Bavo met de Kia Carens, waarmee hij twee zeer bijzondere Moto Guzzi’s vervoerd. En natuurlijk kan hij het niet laten om daar ook een stukje op te rijden. Met de nieuwe Mitsubishi Outlander levert hij een razendsnelle Mitsubishi rallyauto af. En tja, als je dan aangeboden wordt een stukje mee te rijden, kan je haast geen nee zeggen. En met de Subaru Impreza bezoekt Bavo een aantal trouwe viervoeters bij de politiehondenschool. Aan Bavo de dankbare taak voor gewillige prooi te spelen…
Volgens mij komt de EVO van Jasper erin want hier zijn een paar weken geleden opnames van gemaakt door Bavo Galema
dennis.kampman schreef:De BMW 325 van de 3FM DJ komt nu zo direct op ned 3.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast