Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Starkoo schreef:lol het is een skoda, ik denk dat geen nederlander het kan betalen:PYellowLeonVT schreef:Ik zeg das een mooie replica van de Megane van Deen, alleen met iets meer pk´s
actionmedia4all.com schreef:Ik heb een vraag. Zou Wevers Motorsport, misschien in samenwerking met Jan Kopecky (vanwege rechten), ook zelf één of meerdere Skoda Fabia WRC’s in 2005 spec. mogen bouwen. Ik bedoel dus een Fabia standaard chassis strippen, ombouwen voor 4wd en dan vervolgens met nieuwe exact gelijke onderdelen als de bestaande WRC’s weer opbouwen.
Met 4 voorbeeld auto's zou dit toch mogelijk moeten zijn. Dit lijkt me interessant gezien het feit dat er maar 9 van de 2005 modellen bestaan en er vast wel meer navraag zal zijn.
Ik heb geen verstand van rally regels, dus ik weet niet of dit een domme vraag is, maar ik wil het wel graag weten.
larson schreef:als het goed is, is de carosserie gewoon standaard, dat is bij subaru in ieder geval wel het geval. want bij engineering the world rally lieten ze zien dat er een standaard WRX body naar prodrive werd gestuurd en dat die daar pas werd aangepast..maar dat hoeft inderdaad niet bij ieder merk zo te zijn..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast