Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Martin schreef:In 2004 heeft er in rallyemagazine (Frankrijk) een artikel gestaan over alle geproduceerde Corolla's WRC, en waar deze auto's toentertijd reden. Is erg leuk om te zien waar die allemaal naartoe zijn gegaan en met welke resultaten, dus kan me voorstellen dat er mensen zijn die dat volgen.
RallyCenter schreef::D met John Temmink achter het stuur zal mij benieuwen het blijft een mooie auto die corolla WRC zonde als die zal verdwijnen van de nederlandse rallypaden hulde aan Temmink:P

FocusMSD schreef:RallyCenter schreef::D met John Temmink achter het stuur zal mij benieuwen het blijft een mooie auto die corolla WRC zonde als die zal verdwijnen van de nederlandse rallypaden hulde aan Temmink:P
Het zal deze auto wel zijn die ik zonet voorbij zie cruisen om een eindje verder een paar sprintjes te trekken.De Skoda´s heb ik nog niet gezien.

FocusMSD schreef:FocusMSD schreef:RallyCenter schreef::D met John Temmink achter het stuur zal mij benieuwen het blijft een mooie auto die corolla WRC zonde als die zal verdwijnen van de nederlandse rallypaden hulde aan Temmink:P
Het zal deze auto wel zijn die ik zonet voorbij zie cruisen om een eindje verder een paar sprintjes te trekken.De Skoda´s heb ik nog niet gezien.
Hij is alweer terug.![]()
leor888 schreef:FocusMSD schreef:
Hij is alweer terug.![]()
Nou vooruit, ik doe ook mee:
Wat interesseert het ons nu dat jullie rallyauto's over de weg zien rijden.
We weten toch dat je bij Wevers om de hoek woont?
Alsof het interssant is om te weten of een veerboot wel of niet uitgevaren is.
Of dat je bij een vrachtwagen fabriek werkt en een vrachtwagen over de testbaan ziet rijden.
pff.
![]()
![]()

Misschien wordt daar de wielbasis mee bedoeld,
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten