Toivonen schreef:Armand schreef:Nu zal ik wel weer een @#%%@$ zijn, maar goed. Ik geniet erg van de foto's, maar ik vind het een beetje raar (en ik ben geen fotograaf) dat er om foto's gebedeld wordt. Er lopen toch een aantal jongens (en meiden) rond die proberen een paar knaken te verdienen met het plaatjes schieten. Is het dan zo moeilijk om dat een beetje in stand te houden. Je hebt toch ook niet het bandenverzoek topic omdat je een paar banden nodig hebt. Hou het voor de jongens en meiden fotgrafen die kilometers maken, apperatuur aanschaffen en dergelijke ook interessant en betaal die paar euro voor de foto's. Zo kan iedereen zijn hobby blijven beoefenen...
Kun je toch gewoon om vragen? Van elke auto worden misschien wel 100 foto's gemaakt. Misschien 10 daarvan zijn van mensen met een site (die er niet allemaal geld voor hoeven hebben) en je mag van geluk spreken als je geen topper bent om uiteindelijk 2 foto's van je auto ergens op internet tegen te komen. Om die verdwenen 98 foto's te achterhalen is dit toch het uitgelezen medium. Ik heb in ieder geval vaak prachtige foto's toegestuurd gekregen van willekeurige toeschouwers die op mn oproepje reageerden. Gewoon vragen dus en als iemand er geld voor wil hebben hoor je het vanzelf wel.
Ook ik ben iemand die vaak naar foto's vraagt. Ik vraag dan netjes naar foto's (met eventueel de naam van de site van de fotograaf) om die op mijn computer te zetten. Geheelvoor eigen gebruik. De meest mooie foto of , bestel ik dan op posterformaat om op mijn kamer te hangen.
Vaak krijg je toch leuke reacties en je doet nog eens wat contacten op!
Bij deze wil ik dus ook graag een verzoekje indienen.
Als iemand nog foto's van ons heeft en deze ook wil delen, mijn e-mail adres is Jurkje51@hotmail.com
Groet Jurgen
Jurgen de Bruin/ Yves du Bois, Opel Manta startnummer 88

[/img]

Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.