Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:het valt me op dat de videobeelden van RallyworldTV over de nederlanders in het WK in Duitsland te snel afgespeeld worden, van Eldik klinkt als een smurf en de WRC's gaan nu wel in raketsnelheid over de proef...
foutje ?!
gschutten schreef:erikjan schreef:het valt me op dat de videobeelden van RallyworldTV over de nederlanders in het WK in Duitsland te snel afgespeeld worden, van Eldik klinkt als een smurf en de WRC's gaan nu wel in raketsnelheid over de proef...
foutje ?!
Ben ik dan enige die de beelden niet kan vinden/zien???
Rallyworld.tv schreef: Het is Rallyworld.tv gelukt toestemming te krijgen om beelden van de ADAC Deutschland Rallye 2007 uit te zenden. Het uitgebreide verslag besteed aandacht aan de Nederlandse deelnemers aan deze WK.
Rallyworld.tv is het eerste station dat van International Sportsworld Communicators Limited (ISC) toestemming krijgt om officiële WRC beelden via internet te gaan uitzenden.
Rallyworld.tv kan per direct putten uit het door ISC gemaakte beeldmateriaal van WRC evenementen. Enige beperking is dat de beelden alleen beschikbaar zijn voor Nederlandse kijkers. Belgische kijkers zullen het vooralsnog nog zonder de WRC beelden op Rallyworld.tv moeten doen.
leor888 schreef:gschutten schreef:erikjan schreef:het valt me op dat de videobeelden van RallyworldTV over de nederlanders in het WK in Duitsland te snel afgespeeld worden, van Eldik klinkt als een smurf en de WRC's gaan nu wel in raketsnelheid over de proef...
foutje ?!
Ben ik dan enige die de beelden niet kan vinden/zien???
Nee, ik vind ook geen beelden, alleen maar vlaggen.
Als ik het goed lees zijn de beelden alleen te zien voor mensen die een NL IP nummer zullen hebben.
Dat ik niets zie kloptdan wel helaas.
Maar heb jij misschien ook een niet NL provider of zo?
Of anders zit het filmpje wel erg ver weggestopt..
leor888 schreef:
Dank!
Deze werkt ook voor mij
John schreef:mooi verslag hoor
erikjan schreef:het klinkt nog steeds als Vader Abraham en de smurfen...
de snelheid van de video is te hoog; met de instelling weergavesnelheid kan ik het iets terugbrengen zodat de interviews te verstaan zijn...
wat gaat er fout ??
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten