John_V schreef:Als de info klopt....dan mag er vanaf het nieuwe seizoen ook niet meer met WRC's in Duitsland gestart worden.
Dat zijn nog plannen... het is volgens mij nog niet definitief!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John_V schreef:Als de info klopt....dan mag er vanaf het nieuwe seizoen ook niet meer met WRC's in Duitsland gestart worden.
mmrizio schreef:Elluk nadeel hep se voordeel: Als Nederland straks het enige land is waar WRC's mogen rijden, worden ze een stuk betaalbaarder. Misschien niet zozeer om te rijden, maar wel om aan te schaffen. Voor het Nederlandse publiek wel zo leuk als er nog meer hier komen rijden.
Maurice
mmrizio schreef:Elluk nadeel hep se voordeel: Als Nederland straks het enige land is waar WRC's mogen rijden, worden ze een stuk betaalbaarder. Misschien niet zozeer om te rijden, maar wel om aan te schaffen. Voor het Nederlandse publiek wel zo leuk als er nog meer hier komen rijden.
Maurice
StevenK schreef:Ik lees net in Autonews dat het optreden van Kuipers met de Skoda in Amsterdam éénmalig is, omdat er voor hem een S2000 (Peugeot) besteld is.
2rallyman1 schreef:Jah klopt! Mits hij voor Hellendoorn klaar is anders rijd hij met de Skoda Fabia WRC
rallyfan_17 schreef:2rallyman1 schreef:Jah klopt! Mits hij voor Hellendoorn klaar is anders rijd hij met de Skoda Fabia WRC
Hij rijd in Hellendoorn wel![]()
Wevers gaat deze week de auto ophalen bij Peugeot Sport !!!
John_V schreef:StevenK schreef:Ik lees net in Autonews dat het optreden van Kuipers met de Skoda in Amsterdam éénmalig is, omdat er voor hem een S2000 (Peugeot) besteld is.
1x S2000 Merksteijn, v. S.
1x S2000 Kuipers, D.
?
?
?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten