Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Niet de kabels door knippen dit gaat NIET werken.Hallo allemaal,
Omdat de berichten al redelijk verouderd is,
wil ik het even opnieuw vragen,
zijn er mensen die een Stilo WRC helm op een terra intercom werkend hebben? en weet iemand hoe het eventueel zou kunnen werken ?
dmv beide kabels door knippen en verbinden ?
Groetjes,
AC schreef:Mij ook... Staat er toch echt.
Daarnaast zelfs Rally van Argentinie in 1983, waar men een gemiddelde van 197,6 Km/u haalde , en Grönholm in 2004 de Rally van de 1000 Meren in een Peugeot 307 World Rally Car -> 196,2 Km/u
Lijkt wel of er een 1tje teveel staat
JoostS schreef:Dacht ergens gelezen te hebben dat het gemiddelde in Ierland rond de 115km/h lag, (een van de snelste asfaltrally's dus) maar weet het niet precies. Zal eens kijken of ik het berichtje nog ergens kan vinden.
Edit:
"I am most stunned over how fast it is, 110,5 km/h (even in these conditions) makes it the fastest tarmac rally in the series.
If it was dry I guess it would be up there with Rally Finland."
Iemand op een ander forum die het gemiddelde dus heeft uitgerekend.
Wellicht dat er onnodig nog omgerekend is van miles per uur naar km per uur. 110,5 x 1,6 = ± 177.
AC schreef:Ik dacht (na alle discussies in Nederland met de porsches) dat WRC's een maximum snelheid hadden van om en nabij de 180 km/u.
Staat er nu op 'the rally site' een nieuws berichtje dat de gemiddelde snelheid van de winnaar van de rally hoger lag dan 175...
Aangezien ik moeilijk kan geloven dat Loeb tijdens het hele evenement niet gelift heeft , liggen de snelheden behoorlijk wat hoger... Weet iemand wat ongeveer de maximum snelheid van een WRC (in asfalt setting) is?
En verhoudt dit zich niet ongeveer met de zoveel besproken porsches?
NB: ik wil absoluut niet weer de hele discussie oprakelen, een simpel vergelijk is voor mijn eigen beeldvorming!
whemink schreef:Hoe kom je aan een afstand van 310.26 kilometer? Volgens het reglement is het 327,48 km (SS7 en 8 niet meegerekend).
Zou het gemiddelde toch weer met 1 kmh omhoog krikken. Kan mij herinneren dat er voorheen altijd een maximaal gemiddelde snelheid voor de KP's in de reglementen stond, maar kan er nu niets meer over vinden.
joostkusters schreef:ik had nog niks gehoord van een topsnelheid van een WRC , maar de mijne loopt 219 km/h, en dat is binnen de homologatie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten