Rally de Wallonie

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Rally de Wallonie

Berichtdoor hogdriver » ma mei 03, 2004 16:03

Weet iemand ook waarom ES20( Malonne voor de tweede keer) tijdens de proef stilgelegd is.
Johann v.d. Kerkhof
hogdriver

Berichtdoor pipo » ma mei 03, 2004 16:45

Wegens teveel toeschouwers !!!!
pipo

Re: Re: Rally de Wallonie

Berichtdoor LeonM » ma mei 03, 2004 17:56

pipo wrote:
Wegens teveel toeschouwers !!!!

aan de finish vertelden ze ons wegens DRONKEN toeschouwers.
LeonM

Berichtdoor pipo » ma mei 03, 2004 18:36

Teveel of dronken tis jammer !!!
pipo

Berichtdoor hogdriver » ma mei 03, 2004 18:50

Als dat het geval is dat er dronken toeschouwers waren, wordt het dan niet eens tijd dat ze stoppen met de verkoop van alcohol voor ,tijdens ,tussen de proeven ???
Johann v.d. Kerkhof
hogdriver

Berichtdoor pipo » ma mei 03, 2004 19:05

In 2002 start van de industriproef van Hanuit werd er zelfs geschoten met een alarmpistool ,maar inderdaad dat word een probleem die alcohol !!!
pipo

Berichtdoor hogdriver » ma mei 03, 2004 19:26

Wat ik niet snap is dit, er worden stukken afgelint om de veiligheid van de toeschouwers te waarborgen als je in een verboden zone staat kan je dat 150 euro kosten .Goed dat snap ik maar er wordt wel alcohol verkocht, die mensen stappen in de auto en als ze teveel gezopen hebben nemen ze onverantwoorde risico's tijdens de proeven zoals oversteken als er een rallywagen aankomt en als je er iets van zegt loop je het risico om op je gezicht geslagen te worden en dat snap ik niet dat er alcohol verkocht wordt tijdens een wedstijd waar er met hoge snelheid gereden wordt.
Johann v.d. Kerkhof
hogdriver

Berichtdoor ExTaxi » ma mei 03, 2004 21:52

Vond het in België overigens wel PRIMA geregeld met hamburgertentjes.....waar je in NL soms moet zoeken naar een snackkar (als je je brood niet mee hebt genomen) rook je hier overal de lucht van de BBQ.

Bier? Het zou verboden moeten worden!

Berichtdoor bennie2000 » di mei 04, 2004 1:00

Er stond zelf een vietnamees met zijn tentje op het serviceterrein , is weer is wat anders dan de hamburgers en patat.....
Ben Rademaker (29) rallyfan vanaf 1996

Afbeelding
bennie2000

Berichtdoor Martijn_Braat » di mei 04, 2004 7:43

Als ze stoppen met bier verkopen op de proef dan kopen we het toch in het dorpje op weg daar naar toe.
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Re: Re: Rally de Wallonie

Berichtdoor StevenK » di mei 04, 2004 8:01

hogdriver wrote:
Wat ik niet snap is dit, er worden stukken afgelint om de veiligheid van de toeschouwers te waarborgen als je in een verboden zone staat kan je dat 150 euro kosten .Goed dat snap ik maar er wordt wel alcohol verkocht, die mensen stappen in de auto en als ze teveel gezopen hebben nemen ze onverantwoorde risico's tijdens de proeven zoals oversteken als er een rallywagen aankomt en als je er iets van zegt loop je het risico om op je gezicht geslagen te worden en dat snap ik niet dat er alcohol verkocht wordt tijdens een wedstijd waar er met hoge snelheid gereden wordt.

Ik vind dit erg kort door de bocht. Waarom zou er geen bier verkocht moeten worden, als een beperkt aantal bezoekers dronken langs de proef staat ?

Waarschijnlijk is het zelfs met dat volk net zoals in Hellendoorn, dat ze de kratjes zelf mee hebben gebracht ?

En daar doe je niets tegen als je de verkoop van bier verbiedt.

Ik weet niet of ze in België net zoals in Nederland een verbod op openbare dronkenschap hebben ? Want dat lijkt mij een veel betere kapstop tegen dit soort volk.
StevenK
Site Admin

Re: Re: Re: Rally de Wallonie

Berichtdoor LeonM » di mei 04, 2004 16:25

Steven wrote:
hogdriver wrote:

Ik vind dit erg kort door de bocht. Waarom zou er geen bier verkocht moeten worden, als een beperkt aantal bezoekers dronken langs de proef staat ?

Waarschijnlijk is het zelfs met dat volk net zoals in Hellendoorn, dat ze de kratjes zelf mee hebben gebracht ?

En daar doe je niets tegen als je de verkoop van bier verbiedt.

Ik weet niet of ze in België net zoals in Nederland een verbod op openbare dronkenschap hebben ? Want dat lijkt mij een veel betere kapstop tegen dit soort volk.

Als ik het goed heb worden de eet- en dranktenten bemand door verenigingen, voor wie een deel van de opbrengst is. En die zich dus inzetten voor de rallysport in dat gebied. Dus die tenten mogen gerust blijven, alleen zou er meer controle moeten zijn op zgn. openbare dronkenschap.
Maar goed er zullen altijd mensen zijn die hun limiet niet kennen ( zowel aan de tent als op de KP ;))
LeonM

Berichtdoor ExTaxi » di mei 04, 2004 18:32

Ohw, wat ik ook vond opvallen....veel politie aanwezig op de proeven!

En heel veel groepjes Securite die als de rally begonnen was met z'n 6-en gingen ouwehoeren en geen rally kijken. Daar snap ik dan weer niks van.

Berichtdoor zoesub » do mei 06, 2004 18:19

eventjes iets kompleet anders,

staan zeer fijne plaatjes op de rally-live pagina van deze rally.

Peter
zoesub

Vorige

Keer terug naar rallysport.nl