Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
pipo wrote:
Wegens teveel toeschouwers !!!!

hogdriver wrote:
Wat ik niet snap is dit, er worden stukken afgelint om de veiligheid van de toeschouwers te waarborgen als je in een verboden zone staat kan je dat 150 euro kosten .Goed dat snap ik maar er wordt wel alcohol verkocht, die mensen stappen in de auto en als ze teveel gezopen hebben nemen ze onverantwoorde risico's tijdens de proeven zoals oversteken als er een rallywagen aankomt en als je er iets van zegt loop je het risico om op je gezicht geslagen te worden en dat snap ik niet dat er alcohol verkocht wordt tijdens een wedstijd waar er met hoge snelheid gereden wordt.
Steven wrote:hogdriver wrote:
Wat ik niet snap is dit, er worden stukken afgelint om de veiligheid van de toeschouwers te waarborgen als je in een verboden zone staat kan je dat 150 euro kosten .Goed dat snap ik maar er wordt wel alcohol verkocht, die mensen stappen in de auto en als ze teveel gezopen hebben nemen ze onverantwoorde risico's tijdens de proeven zoals oversteken als er een rallywagen aankomt en als je er iets van zegt loop je het risico om op je gezicht geslagen te worden en dat snap ik niet dat er alcohol verkocht wordt tijdens een wedstijd waar er met hoge snelheid gereden wordt.
Ik vind dit erg kort door de bocht. Waarom zou er geen bier verkocht moeten worden, als een beperkt aantal bezoekers dronken langs de proef staat ?
Waarschijnlijk is het zelfs met dat volk net zoals in Hellendoorn, dat ze de kratjes zelf mee hebben gebracht ?
En daar doe je niets tegen als je de verkoop van bier verbiedt.
Ik weet niet of ze in België net zoals in Nederland een verbod op openbare dronkenschap hebben ? Want dat lijkt mij een veel betere kapstop tegen dit soort volk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten