Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Aart wrote:
Inderdaad wordt dit weekend ook de Classic SLS verreden. Maar zoveel mensen uit deze sector rijden toch geen heuvelklim?
Ton van Spanje wrote:Aart wrote:
Inderdaad wordt dit weekend ook de Classic SLS verreden. Maar zoveel mensen uit deze sector rijden toch geen heuvelklim?
====================================
Vergis je niet Aart!!!! Tussen de deelnemers aan de Historische Rally's zoals de SLS zitten veel mensen die al jarenlang ervaring hebben in zowel het circuit als het rally gebeuren.
En als je dan leest wat men in Teuven aan auto's toelaat, dan zitten daar toch ook de "oudjes" tussen.
Omdat er verder niets over het startveld in Teuven is te vinden, heb ik dan ook maar besloten om zondag het laatste gedeelte van de SLS te gaan kijken. Zondag gaat de rallycaravaan terug richting Scheveningen. Voordat de finish zal plaatsvinden op de Scheveningse Boulevard, zullen de deelnemers rond 13.00 uur de slotproef afleggen op de Renbaan Duindigt.
[Edited by Ton Van Spanje on 08-25-2004 at 09:47 PM GMT]
Ton van Spanje wrote:michel uit berg wrote:
nou, wij starten toch
================================Ja, en dat zal geheid spektakel geven.
Zo'n heuvelklim lijkt mij wel wat om eens te bekijken, maar het is ook een kwestie van kiezen. Ten eerste is er niets terug te vinden wie of wat er op de grid staat in Teuven, en dat is over de SLS wel te vinden. En bovendien wordt ik door een aantal deelnemers aan de SLS bij het laatste traject verwacht, om hen toe te juichen. Normaal ben ik niet zo gehoorzaam, maar in dit geval is het wel verstandig. Ik heb hier in en rond de schuur nog wat oud materiaal staan, waar ik zelf wel wat aan kan sleutelen, maar ik voor bepaalde dingen meer op mijn kennissen dan op mijn kennis moet vertrouwen. En die kennis(sen) zijn nu net degenen die toegejuicht willen worden.
Maar jullie als familie Bergsteijn in ieder geval succes.
mclain wrote:
Het was me een feest daar. Was voor ons de ideale kans om eens mee te rijden in een evenement, want wij hebben geen licenties. Wij reden mee in een Renault 5 GT Turbo. Ondanks een kapotte radiateurfan hebben wij 8 keer kunnen rijden. Hebben echt een fantastische tijd gehad, en persoonlijk waren wij zeer tevreden met het stuur- en navigatie werk. Alleen jammer van de tijdmetingen. Deze waren in volle seconden. Dus een winst boeken van 0.4 sec(wat toch wel handig is om te kijken of je vooruitgang boekt) zat er niet in. Maar we zijn nu wel overtuigd dat we samen verder willen in de wereld die rally heet.
Alleen zijn wij nog op zoek naar fotos en/of beeldmateriaal van de heuvelklim. Want deze keer hebben wij niet kunnen kijken. Iemand die iets heeft liggen bij toeval? Ik heb zelf ook enkele fotos binnen gekregen. Mail anders even naar: Mclain@home.nl
[Edited by Mclain on 08-30-2004 at 06:05 PM GMT]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast