heuvelklim

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: heuvelklim

Berichtdoor mantaboy » di aug 24, 2004 8:22

Dat vraag ik me dus ook af. Ondanks dat ga ik er toch heen. We hebben ooit eens een aantal hill climbs in GB bezocht en dit lijkt me wel leuk omdat het nu niet zo ver is. Wel een kanttekening, in GB rijden ze met formule kitcars, wegen 500 tot 650 kg en hebben een marsh motor van ong. 700pk. Als je dat weg ziet schieten bij de start sta je gegarandeerd met open mond en wijd open ogen te kijken!
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor bugs » wo aug 25, 2004 11:44

Nog steeds niks bekend over de deelnemers???

het is toch nog maar 4 dagen
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor Aart » wo aug 25, 2004 19:26

Inderdaad wordt dit weekend ook de Classic SLS verreden. Maar zoveel mensen uit deze sector rijden toch geen heuvelklim?
Rally is NOT a crime. 8) Bier zuipen als toeschouwer WEL! :evil:
Aart

Re: Re: heuvelklim

Berichtdoor Ton Van Spanje » wo aug 25, 2004 20:45

Aart wrote:
Inderdaad wordt dit weekend ook de Classic SLS verreden. Maar zoveel mensen uit deze sector rijden toch geen heuvelklim?

====================================

Vergis je niet Aart!!!! Tussen de deelnemers aan de Historische Rally's zoals de SLS zitten veel mensen die al jarenlang ervaring hebben in zowel het circuit als het rally gebeuren.

En als je dan leest wat men in Teuven aan auto's toelaat, dan zitten daar toch ook de "oudjes" tussen.

Omdat er verder niets over het startveld in Teuven is te vinden, heb ik dan ook maar besloten om zondag het laatste gedeelte van de SLS te gaan kijken. Zondag gaat de rallycaravaan terug richting Scheveningen. Voordat de finish zal plaatsvinden op de Scheveningse Boulevard, zullen de deelnemers rond 13.00 uur de slotproef afleggen op de Renbaan Duindigt.

[Edited by Ton Van Spanje on 08-25-2004 at 09:47 PM GMT]
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: heuvelklim

Berichtdoor michel uit berg » do aug 26, 2004 20:46

Ton van Spanje wrote:
Aart wrote:

====================================

Vergis je niet Aart!!!! Tussen de deelnemers aan de Historische Rally's zoals de SLS zitten veel mensen die al jarenlang ervaring hebben in zowel het circuit als het rally gebeuren.

En als je dan leest wat men in Teuven aan auto's toelaat, dan zitten daar toch ook de "oudjes" tussen.

Omdat er verder niets over het startveld in Teuven is te vinden, heb ik dan ook maar besloten om zondag het laatste gedeelte van de SLS te gaan kijken. Zondag gaat de rallycaravaan terug richting Scheveningen. Voordat de finish zal plaatsvinden op de Scheveningse Boulevard, zullen de deelnemers rond 13.00 uur de slotproef afleggen op de Renbaan Duindigt.

[Edited by Ton Van Spanje on 08-25-2004 at 09:47 PM GMT]

nou, wij starten toch :D

Voor ons wordt het in ieder geval wel leuk dit weekend. Zullen we eens zien wie nou echt de snelste is van ons drieen!

Ik ben in ieder geval de underdog wat ik ben de enige van ons drieen die geen ex-kampioen is.
gr michel
michel uit berg

Re: Re: Re: Re: heuvelklim

Berichtdoor Ton Van Spanje » do aug 26, 2004 21:55

[quote]michel uit berg wrote:

================================

:) Ja, en dat zal geheid spektakel geven.

Zo'n heuvelklim lijkt mij wel wat om eens te bekijken, maar het is ook een kwestie van kiezen. Ten eerste is er niets terug te vinden wie of wat er op de grid staat in Teuven, en dat is over de SLS wel te vinden. En bovendien wordt ik door een aantal deelnemers aan de SLS bij het laatste traject verwacht, om hen toe te juichen. Normaal ben ik niet zo gehoorzaam :D, maar in dit geval is het wel verstandig. Ik heb hier in en rond de schuur nog wat oud materiaal staan, waar ik zelf wel wat aan kan sleutelen, maar ik voor bepaalde dingen meer op mijn kennissen dan op mijn kennis moet vertrouwen. En die kennis(sen) zijn nu net degenen die toegejuicht willen worden.

Maar jullie als familie Bergsteijn in ieder geval succes.
Ton Van Spanje

Re: Re: Re: Re: Re: heuvelklim

Berichtdoor bugs » vr aug 27, 2004 12:40

Ton van Spanje wrote:
michel uit berg wrote:

================================

:) Ja, en dat zal geheid spektakel geven.

Zo'n heuvelklim lijkt mij wel wat om eens te bekijken, maar het is ook een kwestie van kiezen. Ten eerste is er niets terug te vinden wie of wat er op de grid staat in Teuven, en dat is over de SLS wel te vinden. En bovendien wordt ik door een aantal deelnemers aan de SLS bij het laatste traject verwacht, om hen toe te juichen. Normaal ben ik niet zo gehoorzaam :D, maar in dit geval is het wel verstandig. Ik heb hier in en rond de schuur nog wat oud materiaal staan, waar ik zelf wel wat aan kan sleutelen, maar ik voor bepaalde dingen meer op mijn kennissen dan op mijn kennis moet vertrouwen. En die kennis(sen) zijn nu net degenen die toegejuicht willen worden.

Maar jullie als familie Bergsteijn in ieder geval succes.

ben eens benieuwd succes!
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor mantaboy » ma aug 30, 2004 8:10

Het was in elk geval zeer de moeite waard. Ok er waren niet veel wagens, maar wel mooie en snelle. Zo aan de reacties van het publiek te merken heeft Man Bergsteijn de familie strijd gewonnen. De start was iedere keer zeer indrukwekkend, Man reed zo hard weg dat de Kadett van links naar rechts ging.
Ook de Vauxhall met V8 was zeer spectaculair, leuk geluid en waanzinnig snel. Jammer dat hij schade reed.
Michel, hoe is de familie strijd nu afgelopen?

Groeten,
Jean-Pierre.

[Edited by mantaboy on 08-30-2004 at 12:09 PM GMT]
mantaboy

Berichtdoor michel uit berg » ma aug 30, 2004 9:44

ik snelste met de corsa
maurice snelste met de kadett
pa spectaculairste denk ik zo te horen :D

gelijk spel dus :)
michel uit berg

Berichtdoor mantaboy » ma aug 30, 2004 12:11

Michel,

Als je continu om je heen hoord: Doe mij ook zo'n opa of ik wil ook zo'n vader weet je wel genoeg. Trouwens, was erg gezellig. Toch zeker bij de briefing...:D:D
mantaboy

Berichtdoor Mclain » ma aug 30, 2004 18:04

Het was me een feest daar. Was voor ons de ideale kans om eens mee te rijden in een evenement, want wij hebben geen licenties. Wij reden mee in een Renault 5 GT Turbo. Ondanks een kapotte radiateurfan hebben wij 8 keer kunnen rijden. Hebben echt een fantastische tijd gehad, en persoonlijk waren wij zeer tevreden met het stuur- en navigatie werk. Alleen jammer van de tijdmetingen. Deze waren in volle seconden. Dus een winst boeken van 0.4 sec(wat toch wel handig is om te kijken of je vooruitgang boekt) zat er niet in. Maar we zijn nu wel overtuigd dat we samen verder willen in de wereld die rally heet.

Alleen zijn wij nog op zoek naar fotos en/of beeldmateriaal van de heuvelklim. Want deze keer hebben wij niet kunnen kijken. Iemand die iets heeft liggen bij toeval? Ik heb zelf ook enkele fotos binnen gekregen. Mail anders even naar: Mclain@home.nl

[Edited by Mclain on 08-30-2004 at 06:05 PM GMT]
Life starts at 200KM/H
Mclain

Re: Re: heuvelklim

Berichtdoor mantaboy » di aug 31, 2004 8:50

mclain wrote:
Het was me een feest daar. Was voor ons de ideale kans om eens mee te rijden in een evenement, want wij hebben geen licenties. Wij reden mee in een Renault 5 GT Turbo. Ondanks een kapotte radiateurfan hebben wij 8 keer kunnen rijden. Hebben echt een fantastische tijd gehad, en persoonlijk waren wij zeer tevreden met het stuur- en navigatie werk. Alleen jammer van de tijdmetingen. Deze waren in volle seconden. Dus een winst boeken van 0.4 sec(wat toch wel handig is om te kijken of je vooruitgang boekt) zat er niet in. Maar we zijn nu wel overtuigd dat we samen verder willen in de wereld die rally heet.

Alleen zijn wij nog op zoek naar fotos en/of beeldmateriaal van de heuvelklim. Want deze keer hebben wij niet kunnen kijken. Iemand die iets heeft liggen bij toeval? Ik heb zelf ook enkele fotos binnen gekregen. Mail anders even naar: Mclain@home.nl

[Edited by Mclain on 08-30-2004 at 06:05 PM GMT]

Ik had al naar Extreme Machines gemaild voor je adres. Zal vanavond ff alle filmpjes uitzoeken en mail je dan de link wel. Heb wel alleen filmpjes en later nog wat foto's.
Zag er trouwens wel goed uit. De snelheid zat er goed in bij jullie!
mantaboy

Berichtdoor Mclain » di aug 31, 2004 9:26

We hadden het ook naar onze zin. Dan ga je automatisch hard :P
We hebben als laatste rondje nog 1.21 weten neer te zetten. Niet slecht gezien we bijna geen motorische veranderingen hebben gedaan en op straatbanden reden. Voor de duidelijkheid, wij reden met 2 man in de auto.

Heb iedergeval al wat foto's weten te verzamelen. Ik heb ze online gezet, dus voor de mensen die het hebben gemist, gaat uw gang :D

Foto shoot Teuven

have phun
Life starts at 200KM/H
Mclain

Berichtdoor michel uit berg » di aug 31, 2004 18:04

wie heeft er ook nog foto´s cq filmpjes van ons

gr michel
michel uit berg

Berichtdoor Mclain » di aug 31, 2004 18:15

Even voor de duidelijkheid. Ben op zoek naar alle footage. Niet alleen van ons. Ben niet zo een Ego Tripper :p.

@Michel B
Ik heb helaas geen fotos van jullie. De enige fotos die ik heb zijn smorgens gemaakt en volgens mij waren jullie toen nog niet op de baan.

En dan heb ik nog een vraagje
Kan ik bij jullie terecht voor een APK keuring van die R5 GTT? De APK van onze R5 is afgelopen, en we willen nog een paar keer gaan oefenen(op de ring en eventuele andere evenementen) voordat we hem uit elkaar draaien en helemaal opnieuw opbouwen in de winter.
Life starts at 200KM/H
Mclain

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl