Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Corne schreef:Mischien is het een idee om een topic aan te maken in het forum voor fouten op de site. Ik heb dat op andere fora al gezien, en dat werkt wel makkelijk
=================================
kan hier dan toch ook gewoon?
Holkers schreef:Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als je hulp aanbied, het niet opgepakt wordt.
Site is qua berichten up to date
StevenK schreef:Holkers schreef:Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als je hulp aanbied, het niet opgepakt wordt.
Site is qua berichten up to date
Ben ik niet met je eens; er worden alleen persberichten geplaatst, er is geen redactionele inhoud.
Holkers schreef:typisch dat dit topic doodbloed....
ExTaxi schreef:Volledig eens met wat Martijn zegt. Er zijn 2 topsites die wij denk ik allemaal erg waarderen. Daarop vind je 'al' het nieuws. Een deel van het nieuws dat er is (wandelgangen) zul je toch niet te horen krijgen, dat heb ik wel gemerkt in de rallysport.
Ik ben in ieder geval blij dat er 2 mensen zijn die zich zo inzetten om een goeie site te maken met rallynieuwtjes. Clemens heeft al laten weten hoeveel moeite dat kost en voor Walter geldt dat net zo natuurlijk.
Dat dat nieuws dan niet HIER allemaal staat, sja dat is zo gegroeid en ik kan er prima mee leven. Voor het forum kom ik hier.......en voor het nieuws op de andere twee sites!
ExTaxi schreef:Volledig eens met wat Martijn zegt. Er zijn 2 topsites die wij denk ik allemaal erg waarderen. Daarop vind je 'al' het nieuws. Een deel van het nieuws dat er is (wandelgangen) zul je toch niet te horen krijgen, dat heb ik wel gemerkt in de rallysport.
Ik ben in ieder geval blij dat er 2 mensen zijn die zich zo inzetten om een goeie site te maken met rallynieuwtjes. Clemens heeft al laten weten hoeveel moeite dat kost en voor Walter geldt dat net zo natuurlijk.
Dat dat nieuws dan niet HIER allemaal staat, sja dat is zo gegroeid en ik kan er prima mee leven. Voor het forum kom ik hier.......en voor het nieuws op de andere twee sites!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten