rallysportsite top??

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rustynail » wo okt 19, 2005 21:44

en idd de foto's en video's mogen ook wel een update hebben maar daar zorgen we in het forum ook al wel voor toch??
rustynail

Berichtdoor Werner » wo okt 19, 2005 21:51

Mischien is het een idee om een topic aan te maken in het forum voor fouten op de site. Ik heb dat op andere fora al gezien, en dat werkt wel makkelijk,
Werner

Berichtdoor admin » wo okt 19, 2005 22:03

Corne schreef:Mischien is het een idee om een topic aan te maken in het forum voor fouten op de site. Ik heb dat op andere fora al gezien, en dat werkt wel makkelijk
=================================
kan hier dan toch ook gewoon?

Er is al diverse malen een oproep gedaan voor mensen die nieuws willen schrijven op de site. Het komt er na de hand altijd op neer dat er 1x iets geplaatst word en het daarna is afgelopen. Zelf heb ik op het moment ook lang niet zoveel tijd meer voor de site als 6 jaar geleden toen we de site zijn begonnen.

Dus als er mensen zijn die mee willen werken aan de site laten ze dan een e-mail sturen en dan kunnen we zien wat we er mee kunnen doen. Het moeten wel mensen zijn die het voor langer tijd willen doen en niet er na twee weken genoeg van hebben.

Morgen vroeg vertrek ik weer naar een rally dus een antwoord komt er dan pas maandag.

Gr,

Patrick
admin
Site Admin

Berichtdoor Holkers » do okt 20, 2005 8:10

Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als je hulp aanbied, het niet opgepakt wordt.

Site is qua berichten up to date, foto's en video's is plat gezegd ronduit bagger in alle opzichten.
Forum kan wat meer inhoud en minder berichten gebruiken.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor StevenK » do okt 20, 2005 9:35

Holkers schreef:Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als je hulp aanbied, het niet opgepakt wordt.

Site is qua berichten up to date

Ben ik niet met je eens; er worden alleen persberichten geplaatst, er is geen redactionele inhoud.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Holkers » do okt 20, 2005 9:58

StevenK schreef:
Holkers schreef:Persoonlijk vind ik het erg jammer dat als je hulp aanbied, het niet opgepakt wordt.

Site is qua berichten up to date

Ben ik niet met je eens; er worden alleen persberichten geplaatst, er is geen redactionele inhoud.

Die bedoel ik ook, voor de rest heeft de site geen ding
Holkers

Berichtdoor Huufke » do okt 20, 2005 10:12

Wat ik altijd erg jammer heb gevonden is dat de website geen toegevoegde waarde heeft voor de rallysport. De website zelf bezoek ik dan ook zelden, hoogguit een keer of drie per maand. Het is jammer dat een website met zo’n sterk domein verder niet al te representatief is. Zowel de lay-out als de inhoud nodigen mij althans niet echt uit tot lezen c.q. met regelmaat bezoeken van de site.

Dat het forum de ‘publiekstrekker’ is van rallysport.nl mag duidelijk zijn. In het geval van tijdgebrek of het gebrek aan redactioneel medewerkers begrijp ik dan ook dat dit voorrang krijgt. Toch blijft het jammer dat het potentieel van een domein als rallysport.nl niet benut wordt.

Toonaangevend is wat mij betreft op dit moment The Rally Site, waar buiten de standaard persberichten ook wel eens leuke nieuwtjes en andere schrijfsels te vinden zijn. Ook de website van Clemens is er de laatste maanden sterk op vooruit gegaan. Dat zijn op dit moment ook de enige twee Nederlandse nieuwssites die ik met regelmaat bezoek voor de berichten die er op staan. Het Belgische Pitstop is een goed voorbeeld van hoe het ook kan; weinig uitstraling maar een bijzonder sterke inhoud.
Huufke

Berichtdoor MartijnS » do okt 20, 2005 10:15

Klopt. Walter en Clemens zijn de enigen die echt goed het nieuws bijhouden, zelf stukjes schrijven e.d. Zelf vroeger ook nog wel eens wat geschreven voor onze site, maar heeft weinig toegevoegde waarde tov die 2 sites en heb er ook niet zoveel zin in :) Wij houden het dan ook maar op de persberichten en de nadruk op Foto's / Video ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor Holkers » do okt 20, 2005 22:16

typisch dat dit topic doodbloed....
Holkers

Berichtdoor Jan » do okt 20, 2005 22:33

Holkers schreef:typisch dat dit topic doodbloed....

Tsjah, geef ze een vinger en ze nemen meteen de hele hand :wink:

Maar toch zal ik mjin mening ook even geven:

Sinds 2 jaar geloof ik, zit ik nu op dit forum en dat is dan ook het toppunt van deze site. De foto's en video's zijn zoals al gezegd uit de klassieke tijd en het nieuws vaak ietwat te laat (hoewel dat bij de laatste 2 rally's erg op tijd was).

Probeer een paar mensen te vinden die mee willen helpen, hoe moeilijk dat ook is. Maar dan zijn we met zn allen alweer een stuk verder.

En de inhoud van het forum zelf, laat ik daar maar niets over zeggen.... :roll:
Jan

Berichtdoor erikjan » do okt 20, 2005 22:37

ik kan me nog uit de oudheid herinneren dat de informatieverstrekking over rally's heel wat minder was toen er nog geen internet was....

in een heel erg grijs tijdperk (midden jaren '80) ben ik zelfs even lid van de RCH geweest, alleen om op de hoogte te blijven van het laatste rallynieuws :shock: ]

ik denk dat we met 'ons' forum op Rallysport.nl een erg groot bereik hebben in NL-rallysportland.
Erik-Jan Noltus
--------------------------------------------------------------------
m'n rallyvideo's zijn te vinden op http://youtube.com/ejn68
erikjan

Berichtdoor ExTaxi » vr okt 21, 2005 6:26

Volledig eens met wat Martijn zegt. Er zijn 2 topsites die wij denk ik allemaal erg waarderen. Daarop vind je 'al' het nieuws. Een deel van het nieuws dat er is (wandelgangen) zul je toch niet te horen krijgen, dat heb ik wel gemerkt in de rallysport.

Ik ben in ieder geval blij dat er 2 mensen zijn die zich zo inzetten om een goeie site te maken met rallynieuwtjes. Clemens heeft al laten weten hoeveel moeite dat kost en voor Walter geldt dat net zo natuurlijk.

Dat dat nieuws dan niet HIER allemaal staat, sja dat is zo gegroeid en ik kan er prima mee leven. Voor het forum kom ik hier.......en voor het nieuws op de andere twee sites!
ExTaxi

Berichtdoor kraats » vr okt 21, 2005 11:42

ExTaxi schreef:Volledig eens met wat Martijn zegt. Er zijn 2 topsites die wij denk ik allemaal erg waarderen. Daarop vind je 'al' het nieuws. Een deel van het nieuws dat er is (wandelgangen) zul je toch niet te horen krijgen, dat heb ik wel gemerkt in de rallysport.

Ik ben in ieder geval blij dat er 2 mensen zijn die zich zo inzetten om een goeie site te maken met rallynieuwtjes. Clemens heeft al laten weten hoeveel moeite dat kost en voor Walter geldt dat net zo natuurlijk.

Dat dat nieuws dan niet HIER allemaal staat, sja dat is zo gegroeid en ik kan er prima mee leven. Voor het forum kom ik hier.......en voor het nieuws op de andere twee sites!

============
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Echter wil ik wel even een opmerking maken over een deel van je posting, nl het deel over het "wandelgangen nieuws".

In het begin van het forum op RS.nl was dit wel hier te lezen maar doordat er zo verschrikkelijk vaak verkeerd met nieuws wordt omgegegaan zie je dat niet meer en is het dan, zoals jij het pleegt te noemen "wandelgangen" nieuws geworden.
Wat je hier leest is veelal relatief oud nieuws en als het echt nieuws is is het niet meer van belang.
Er worden hier soms dingen geplaatst die een deelnemers kunnen schaden, wat veelal gebeurt omdat men niet nadenkt over de eventuele gevolgen die er aan hangen. Vandaar dat men heel voorzichtig is met het rondstrooien van nieuws.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor kraats » vr okt 21, 2005 11:49

ExTaxi schreef:Volledig eens met wat Martijn zegt. Er zijn 2 topsites die wij denk ik allemaal erg waarderen. Daarop vind je 'al' het nieuws. Een deel van het nieuws dat er is (wandelgangen) zul je toch niet te horen krijgen, dat heb ik wel gemerkt in de rallysport.

============
Ik sluit me hier volledig bij aan.
Echter wil ik wel even een opmerking maken over een deel van je posting, nl het deel over het "wandelgangen nieuws".

In het begin van het forum op RS.nl was dit wel hier te lezen maar doordat er zo verschrikkelijk vaak verkeerd met nieuws wordt omgegegaan zie je dat niet meer en is het dan, zoals jij het pleegt te noemen "wandelgangen" nieuws geworden.
Wat je hier leest is veelal relatief oud nieuws en als het echt nieuws is is het niet meer van belang.
Er worden hier soms dingen geplaatst die een deelnemers kunnen schaden, wat veelal gebeurt omdat men niet nadenkt over de eventuele gevolgen die er aan hangen. Vandaar dat men heel voorzichtig is met het rondstrooien van nieuws.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor rustynail » vr okt 21, 2005 16:29

oke het nieuws kan dus beter maar zijn er ook nog dingen die toegevoegd kunnen worden aan rallysport.nl??
rustynail

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl