Wie in Wat in 2008 99,9% ZEKER

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Sorry

Berichtdoor Mark Smulders » do sep 27, 2007 21:56

Sorry, gemist :oops:

In ieder geval, hij doet het nog.....
Mark Smulders

Berichtdoor RG-Rallysport » do okt 18, 2007 21:23

Henk van de Wardt en Ik in een astra groep N

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door RG-Rallysport op do okt 18, 2007 22:17, in totaal 1 keer bewerkt.
RG-Rallysport

Berichtdoor mastersevius » do okt 18, 2007 22:06

SAS Officialteam schreef:Henk van de Wardt en Ik in een astra groep N

Zal debuut hebben in de euregio .

Dat is toch in 2007 :wink:
mastersevius

Berichtdoor RG-Rallysport » do okt 18, 2007 22:17

mastersevius schreef:
SAS Officialteam schreef:Henk van de Wardt en Ik in een astra groep N

Zal debuut hebben in de euregio .

Dat is toch in 2007 :wink:

Ja , maar komend jaar zullen we deelnemen aan het sprint kampioenschap , euregio is meer een test .
RG-Rallysport

Berichtdoor Jeffrey » wo okt 24, 2007 21:41

van Merksteijn Jr. in een FOCUS WRC 2006/2007

(bron bekende andere rallysite.com)
Jeffrey

Berichtdoor Holkers » wo okt 24, 2007 21:47

Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor ;)

Goed nieuws, kijken wat het is (07 als het WK is, 06 voor nationaal... of verklap ik nu de plannen van Sr. en Jr. respectievelijk...) en vooral, hoe Jr. ermee om kan gaan. Die jongen heeft in mijn ogen net zoveel, misschien wel meer potentie dan de andere KTF-jr's. dus ik ben benieuwd.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rally for ever » wo okt 24, 2007 21:52

Holkers schreef:Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor ;)

Goed nieuws, kijken wat het is (07 als het WK is, 06 voor nationaal... of verklap ik nu de plannen van Sr. en Jr. respectievelijk...) en vooral, hoe Jr. ermee om kan gaan. Die jongen heeft in mijn ogen net zoveel, misschien wel meer potentie dan de andere KTF-jr's. dus ik ben benieuwd.

Idd erg goed nieuws, ben erg nieuwsgierig hoe hij het gaat doen. Ik denk ( voor zover ik daar verstand van heb ) dat Peter jr ( en ook zijn zus trouwens ) heel erg goed kan rijden. Daarnaast heeft hij het geluk dat er een stevige financiele basis is.
rally for ever

Berichtdoor Campos » wo okt 24, 2007 21:58

therallysite.com schreef:Ik heb er wel eentje bij besteld maar wanneer deze geleverd gaat worden is nog niet helemaal duidelijk,” onthult team-manager Gerard Grouve.

*probeert nu iets te bedenken wat niet jaloers overkomt..*
Campos

Berichtdoor erikjan » wo okt 24, 2007 22:02

waar blijft de tijd;

20 jaar geleden in een Audi 80 Quattro, duo vMerksteijn-Grouve..
erikjan

Berichtdoor TWENGELTJE » wo okt 24, 2007 22:50

erikjan schreef:waar blijft de tijd;

20 jaar geleden in een Audi 80 Quattro, duo vMerksteijn-Grouve..

Winnaar van de aller eerste Euregiorally in een VW Golf
TWENGELTJE

Berichtdoor larson » wo okt 24, 2007 23:12

Holkers schreef:Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor ;)

misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je hans junior of kevin abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...

( ik wil hier niet mee zeggen dat ik het niet ontzettend gaaf vind dat peter jr nu ook met een focus gaat rijden)
larson

Berichtdoor HJD » wo okt 24, 2007 23:40

Jeffrey schreef:van Merksteijn Jr. in een FOCUS WRC 2006/2007

(bron bekende andere rallysite.com)

Had dit nieuws in Spanje al via via gehoord, en naar mijn weten zou het een Focus WRC 2006 zijn. Maar helemaal zeker weten doe ik dat niet :wink:
HJD

Berichtdoor Polo S1600 » do okt 25, 2007 0:14

larson schreef: misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je hans junior of kevin abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...

( ik wil hier niet mee zeggen dat ik het niet ontzettend gaaf vind dat peter jr nu ook met een focus gaat rijden)

Je kan het van verschillende kanten bekijken denk ik, voor het publiek is het schitterend dat er hier in Nederland zoveel dikke auto's rondrijden, maar voor de toprijders die echt willen winnen is tegenwoordig een ietwat verouderde auto niet meer genoeg, en zo moet je steeds een snellere bolide zien te bemachtigen wil je meedoen om de overwinning, overigens ligt er ook een groot deel hiervan bij de rijder denk ik, die moet de auto de prestaties laten leveren. :wink:

Gaaf nieuws ! ik ben er sowieso bij in Hengelo om Peter Sr. te zien rijden. :D
Afbeelding
____
Polo S1600

Berichtdoor rally for ever » do okt 25, 2007 8:03

larson schreef:

misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je hans junior of kevin abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...

Geldt voor alles in het leven volgens mij, dat geld een behoorlijk mee bepalende factor is. :roll:
rally for ever

Berichtdoor Frevo » do okt 25, 2007 8:13

Autosport is nu eenmaal een dure sport en hoe hoger het niveau, hoe duurder het wordt.
Kijk ik heb niet het budget om mee te doen aan de Colt cup/F2 kampioenschap/groep N kampioenschap/Volvo cup/205 cup/etc. anders was ik daar natuurlijk met overmacht kampioen geworden ;)
Afbeelding
www.autofotografie.nl
Trotse vader van Sebastiaan (05-08-2007) en Lauren (28-10-2009)
Frevo

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl