In ieder geval, hij doet het nog.....
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

SAS Officialteam schreef:Henk van de Wardt en Ik in een astra groep N
Zal debuut hebben in de euregio .
mastersevius schreef:SAS Officialteam schreef:Henk van de Wardt en Ik in een astra groep N
Zal debuut hebben in de euregio .
Dat is toch in 2007
Holkers schreef:Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor
Goed nieuws, kijken wat het is (07 als het WK is, 06 voor nationaal... of verklap ik nu de plannen van Sr. en Jr. respectievelijk...) en vooral, hoe Jr. ermee om kan gaan. Die jongen heeft in mijn ogen net zoveel, misschien wel meer potentie dan de andere KTF-jr's. dus ik ben benieuwd.
therallysite.com schreef:“Ik heb er wel eentje bij besteld maar wanneer deze geleverd gaat worden is nog niet helemaal duidelijk,” onthult team-manager Gerard Grouve.
erikjan schreef:waar blijft de tijd;
20 jaar geleden in een Audi 80 Quattro, duo vMerksteijn-Grouve..
Holkers schreef:Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor
Goed nieuws, kijken wat het is (07 als het WK is, 06 voor nationaal... of verklap ik nu de plannen van Sr. en Jr. respectievelijk...) en vooral, hoe Jr. ermee om kan gaan. Die jongen heeft in mijn ogen net zoveel, misschien wel meer potentie dan de andere KTF-jr's. dus ik ben benieuwd.
Jeffrey schreef:van Merksteijn Jr. in een FOCUS WRC 2006/2007
(bron bekende andere rallysite.com)
larson schreef: misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je hans junior of kevin abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...
( ik wil hier niet mee zeggen dat ik het niet ontzettend gaaf vind dat peter jr nu ook met een focus gaat rijden)
larson schreef:Holkers schreef:Het is niet vloeken in de kerk om gewoon: therallysite.com te tikken hoor
misschien wel net zoveel potentie, maar vind het jammer dat het altijd aan het geld moet liggen wie het verst gaat komen..ik denk als je hans junior of kevin abbring in zo'n auto zet, ze net zo snel kunnen zijn misschien wel sneller alleen zij hebben niet zulke enorme budgetten helaas...
( ik wil hier niet mee zeggen dat ik het niet ontzettend gaaf vind dat peter jr nu ook met een focus gaat rijden)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten