2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor Turboboost » wo nov 19, 2003 18:22

Jij mag niet komen, jij kent me al :D

moeten we wel ergens centraal iets regelen lijkt me....

en nu maar weer on-topic!
Turboboost

Re: Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor StevenK » wo nov 19, 2003 18:43

turboboost wrote:
Jij mag niet komen, jij kent me al :D

moeten we wel ergens centraal iets regelen lijkt me....

en nu maar weer on-topic!

Iets doet mij vermoeden dat juist de mensen naar wie we het meest benieuwd zijn toch niet komen ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Turboboost » wo nov 19, 2003 19:40

Zal altijd wel zo blijven Steven, maar goed wellicht is het een keer een leuk idee voor degenen die hier al een poosje aktief zijn?
Turboboost

Berichtdoor Holkers » wo nov 19, 2003 23:44

noem plaats en tijd. zaterdag 6 december, kunnen we nog online lootjes trekken :D:D:D:D:D:D:D:D:D

Maarhe, magisch woord, on-topic.
Piet moet er niet uit gegooid worden maar zelf gaan. misschien ideetje om Mr. Grist (naam kan verkeerd getypt zijn, net nedeland - schotland gezien in een cafe..., bedoel de oude navi van McRae) uit engeland te halen voor een nieuwe uitdaging (i.p.v. eurosport commentator)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor djgando » do nov 20, 2003 10:09

Dat zou natuurlijk ook iets kunnen zijn, maar het is misschien ook iets omde rollen om te draaien binnen het jumbo team; Kay Hennekens naast Peter. Ja ik denk alleen maar ff hard op hoor, maar ik denk eerlijk gezegd ook dat Piet het vanwege zijn leeftijd niet meer aankan. Denk dat dit Rollenspel binnen het Jumbo-team een betere presentatie ten goede doet, maar goed wie ben ik om dat te zeggen. Vader en zoon doen het op deze manier al lang samen, dus ja, waarom iets veranderen wat werkt. Ik weet het zelf ook niet, denk dat de heren hier zelf nog over moeten nadenken.

de groeten,

Martijn ter Boo
Echte mannen koken niet thuis, die schieten het eten zelf...:D
djgando

Berichtdoor SylviaVisser » do nov 20, 2003 13:29

turboboost wrote:
Voel ik hier weer eens een forum-meeting aankomen? :)

Sommigen (chatters destijds hierzo) weten het nog wel de barneveld meeting van een aantal jaren terug, en daarna weet je in elk geval wie wie is...best leuk om elkaar een keer in het echt te zien.

Maar goed, de meesten kennen elkaar ook al wel...en ik misschien moeten we een topic openen of dat de webmaster dat kan maken, dat je ergens een smoelenboek maakt, waarin in elke geval de echte namen staan van de personen die met een nickname werken.

Mocht het georganiseert moeten worden, dan hoor ik het wel....

Lijkt me geweldig. Ook om te zien hoe iedereen na al die jaren verandert is.....
Afbeelding Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
SylviaVisser

Berichtdoor mantaboy » do nov 20, 2003 14:09

Steven TC 1 en 4 van de afgelopen Euregio rally. Aangenaam.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor StevenK » do nov 20, 2003 14:14

mantaboy wrote:
Steven TC 1 en 4 van de afgelopen Euregio rally. Aangenaam.

Ik had jou al eerder gezien, volgens mij 2 jaar geleden in 8X bij de technische keuring..
StevenK
Site Admin

Berichtdoor John » do nov 20, 2003 23:52

Nou komt die mooie naam John wel errug veel voor op dit forum. Denk zo al 3, waarvan er dan 2 wel een beetje bekent zijn.

Cya John
John

Berichtdoor John » vr nov 21, 2003 15:24

Op de site van rallyreport staat een poll over het Bijvelds/Suzuki verhaal. Nog maar 53% vind dat ie het moet doen, waaronder mijn persoontje.

Cya John
John

Berichtdoor Biturbo » vr nov 21, 2003 22:59

Stop aub dat gelul dat niets met Bijvelds te maken heeft.

Vraag. Waarom zou een andere navigator opeens beter zijn? Zelf in het WRC maken ze zeer kostbare fouten. (denk aan Marc Marti dit jaar!) Volgens mij is het helemaal geen verkeerde combinatie vader en zoon. En de leeftijd zegt ook niet veel meer inmiddels. Denk maar aan Bolderhei en andere rallyrijders. Nog steeds aan de top.
Biturbo

Berichtdoor Holkers » vr nov 21, 2003 23:17

Biturbo wrote:

Vraag. Waarom zou een andere navigator opeens beter zijn? Zelf in het WRC maken ze zeer kostbare fouten. (denk aan Marc Marti dit jaar!) Volgens mij is het helemaal geen verkeerde combinatie vader en zoon. En de leeftijd zegt ook niet veel meer inmiddels. Denk maar aan Bolderhei en andere rallyrijders. Nog steeds aan de top.

Denk dat het niveau verschil tussen zoon en vader wat te groot is. niets ten nadele van Piet, maar het is misschien beter om een navi met een hoger niveau daarvoor te nemen.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Re: Re: Re: 2004; Bijvelds in JWRC Ignis...

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr nov 21, 2003 23:22

Holkers wrote:
Biturbo wrote:

Denk dat het niveau verschil tussen zoon en vader wat te groot is. niets ten nadele van Piet, maar het is misschien beter om een navi met een hoger niveau daarvoor te nemen.

======================
Laten we in het midden laten of het wel of niet zo is,..........maar.............., toch wel weer frappant dat het gezeur altijd over Bijvelds is.

Misschien eens een analyse maken van alle equipes, of ze wel bij elkaar passen, of ze wel van gelijk nivo zijn?
Ton Van Spanje

Berichtdoor kraats » za nov 22, 2003 1:21

Misschien eens een analyse maken van alle equipes, of ze wel bij elkaar passen, of ze wel van gelijk nivo zijn?
=================================
nou Ton,

V.w.b. die analyse.
Als je die zou maken van de forumgangers hier weet je de uitslag toch ook al?

Ik snap een aantal mensen hier niet;
hebben we heeeel misschien kans op een Nederlandse rijder in de hogere regionen van de sport, en wat gaan we dan doen?
We gaan eerst even kijken of we het succesteam uit elkaar kunnen drammen.....
Maar dan niet de ballen hebben om dat onder je eigen naam te doen.

Dus van die analyse zal ook niks komen.
Greetz Theo,
Vroeger.... Toen de lucht schoon was en de sex vies...
Bougie verwijdert op verzoek van een aantal mensen met overdreven ingestelde virusscanners....
kraats
Lid van een team

Berichtdoor StevenK » za nov 22, 2003 4:37

Wat een typisch Nederlandse reactie: iedereen hier weet het beter dan de mensen die in de auto zitten; de meesten zonder zelfs ooit maar een meter genavigeerd te hebben.

Was het niet deze zelfde mentaliteit die er jarenlang voor gezorgd heeft dat éne JV geen sponsoren kon vinden en daardoor bij de mindere teams voor jan l*l rondreed ?

Wees nou aub eens blij dat we iemand hebben die, heel misschien, in aanmerking komt voor een stoeltje in het WK !
StevenK
Site Admin

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl