moeten we wel ergens centraal iets regelen lijkt me....
en nu maar weer on-topic!
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
turboboost wrote:
Jij mag niet komen, jij kent me al
moeten we wel ergens centraal iets regelen lijkt me....
en nu maar weer on-topic!
turboboost wrote:
Voel ik hier weer eens een forum-meeting aankomen?
Sommigen (chatters destijds hierzo) weten het nog wel de barneveld meeting van een aantal jaren terug, en daarna weet je in elk geval wie wie is...best leuk om elkaar een keer in het echt te zien.
Maar goed, de meesten kennen elkaar ook al wel...en ik misschien moeten we een topic openen of dat de webmaster dat kan maken, dat je ergens een smoelenboek maakt, waarin in elke geval de echte namen staan van de personen die met een nickname werken.
Mocht het georganiseert moeten worden, dan hoor ik het wel....
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.mantaboy wrote:
Steven TC 1 en 4 van de afgelopen Euregio rally. Aangenaam.
Biturbo wrote:
Stop aub dat gelul dat niets met Bijvelds te maken heeft.
Vraag. Waarom zou een andere navigator opeens beter zijn? Zelf in het WRC maken ze zeer kostbare fouten. (denk aan Marc Marti dit jaar!) Volgens mij is het helemaal geen verkeerde combinatie vader en zoon. En de leeftijd zegt ook niet veel meer inmiddels. Denk maar aan Bolderhei en andere rallyrijders. Nog steeds aan de top.
Holkers wrote:Biturbo wrote:
Stop aub dat gelul dat niets met Bijvelds te maken heeft.
Vraag. Waarom zou een andere navigator opeens beter zijn? Zelf in het WRC maken ze zeer kostbare fouten. (denk aan Marc Marti dit jaar!) Volgens mij is het helemaal geen verkeerde combinatie vader en zoon. En de leeftijd zegt ook niet veel meer inmiddels. Denk maar aan Bolderhei en andere rallyrijders. Nog steeds aan de top.
Denk dat het niveau verschil tussen zoon en vader wat te groot is. niets ten nadele van Piet, maar het is misschien beter om een navi met een hoger niveau daarvoor te nemen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten