P.S. Kunnen ze bij de KNAF witte auto's verbieden? Althans tijdens zonnige rally's, want die witte krengen zijn een drama voor m'n belichtingsinstellingen
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
StevenK schreef:
Het gebeurt veel te vaak dat foto's geript worden, eventuele copyright meldingen eraf gehaald en dan weer gebruikt worden, maar formeel is dat niet toegestaan.
ExTaxi schreef:StevenK schreef:
Het gebeurt veel te vaak dat foto's geript worden, eventuele copyright meldingen eraf gehaald en dan weer gebruikt worden, maar formeel is dat niet toegestaan.
Ik heb dat 1 keer meegemaakt en vind dat wel zo vreselijk triest. Wij doen ons best om een mooie foto te maken en de blijk van waardering van het betreffende team (of hun webmaster) is dan jouw credits wegpoetsen.
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.
PatrickRallyRacingfoto's schreef:Verder probeer ik net even wat anders temaken als een ander i.p.v. een standaard foto.![]()
Laterssssssssss
Patrick

luckyluck schreef:Ik heb meegemaakt dat de eerste voorloper van wat nu het blad Driver is een foto van mij, van de rallysite van mijn broer "gejat" heeft en gebruikt heeft bij de column van Andre Schoonenwolf. Van de ene kant is het natuurlijk een waardering voor je werk en een bewijs dat je goede kwaliteitsfoto's kunt maken, maar als dergelijke bladen zich al niets van auteursrechten aantrekken is het eind natuurlijk ver zoek. Ze hebben niet eens gevraagd of ze hem mochten gebruiken, hadden hem waarschijnlijk met vermelding gewoon gratis mogen gebrijken.
Holkers schreef:Ach, zelfs de foto's van de professionele fotografen worden gebruikt zonder vermelding en/of vragen. (niet alle natuurlijk, soms hier en daar).
Daarbij zie je het hele seizoen dezelfde foto's gebruikt worden, in boekjes van de rally etc.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast